וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל כפר סבא בקרב קצוות שיכול להחזיר אותה לפסגה

הירוקים צברו נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים, אבל מקבלים הזדמנות לתקן מול מרמורק בבכורה של דומב (19:00, ספורט 5 לייב). הפועל ניר רמת השרון מול בית"ר תל אביב רמלה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

שני המשחקים האחרונים של הליגה הלאומית לשנת 2018 ייערכו מחר (שני, 19:00) כחלק מהמחזור ה-17. הפועל כפר סבא תוכל לחזור לפסגה כשתתארח ברמלה אצל נועלת הטבלה הפועל מרמורק, ובית"ר תל אביב רמלה תוכל להתקרב לצמרת הגבוהה אם תנצח ברמת השרון. את המחזור יחתום המפגש בין הפועל קטמון להפועל ראשון לציון ביום שלישי.

אסי דומב מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
חוזר ללאומית. אסי דומב כמאמן כפר סבא ב-2012/מגד גוזני

הפועל מרמורק - הפועל כפר סבא (ספורט 5 לייב)

כל קבוצות הצמרת איבדו נקודות במחזורים האחרונים, כך שהתבוסה הביתית 5:1 מול נס ציונה וה-1:1 לאחר מכן מול הפועל עפולה לא עלו לכפר סבא ביוקר. אחרי שני משחקי הבית המאכזבים, הירוקים יוצאים לרמלה כדי לפגוש את נועלת הטבלה, הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה. מרמורק צברה שש נקודות ב-16 מחזורים ומגיעה עם המאמן הרביעי שלה לעונה זו, אסי דומב שהחליף את אורי קרגולה ואימן בכפר סבא לפני שש שנים. בפעמיים שאירחה את הירוקים בעונה שעברה, מרמורק ניצחה ללא בעיות (0:2 ו-0:4). האם היא מסוגלת להפתיע?

עוד באותו נושא

נצרת עילית ניצחה 0:1 את אשקלון ועלתה לפסגת הלאומית, נס ציונה ממשיכה לצנוח

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן בית"ר תל אביב רמלה. שלומי גבאי
רמלה משיגה נקודות בבית, פחות בחוץ. זיו אריה/שלומי גבאי

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה

הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה בבית (כולל חמישה ניצחונות רצופים) צריכה להוכיח שהיא מסוגלת לצבור נקודות גם בחוץ ותוכל למצוא עצמה מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השני אם תנצח. רמת השרון ללא הפסד בארבעת המחזורים האחרונים, אבל ביניהם הייתה לה נפילה ביתית עם הדחה מגביע המדינה בידי מ.ס. כפר קאסם מליגה א' ואת בית"ר תל אביב רמלה היא לא ניצחה בבית מאז מרץ 2010. האורחת תחסר את פאדי נג'אר המוצהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully