וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות ההצלחה: מכבי תל אביב חולמת על 20 אלף מנויים בעונה הבאה

30.12.2018 / 6:37

הצהובים רוצים למנף את ההצלחה לעונה הבאה ולשבור שיא ביציעים, איביץ' מסביר מה עשה את השינוי, עטר בדרך הבטוחה לחוזה חדש, קנדיל יוצר סיכון כפול לדסה, בקבוצה חולמים על אחוזי הצלחה היסטוריים: "זו עונה בה הכל אפשרי"

קובי אליהו

1. המטרה: בלומפילד מוכן בעוד חצי שנה עם כמות מנויים כפולה

במכבי תל אביב עוקבים בעניין רב אחר קצב הבנייה של איצטדיון בלומפילד המחודש. במועדון בטוחים כי אם בלומפילד החדש יהיה מוכן בסוף חודש יוני, כפי שאכן הובטח מלכתחילה, המועדון ישבור את שיא מכירת המנויים לעונה הבאה ויגיע לכמות של 20 אלף מנויים. במכבי תל אביב מאוד רוצים למנף את ההצלחה המסחררת העונה ואת העובדה שהקבוצה חוזרת לבלומפילד כבר לקראת העונה הבאה ומכאן שבמועדון מחזיקים אצבעות לכך שהאיצטדיון הביתי של הקבוצה יהיה מוכן בעוד חצי שנה. "אם בלומפילד יהיה מוכן בזמן כמו שהובטח, מכבי תל אביב תמכור 20 אלף מנויים בלי בעיה. כפול ממה שמכרנו העונה", התבטא בסוף השבוע גורם במועדון. "אבל כל עוד אנחנו חצי שנה לפני הסיום המתוכנן וזה המצב, צריך להיערך גם לאפשרות שנפתח את העונה הבאה באיצטדיון בנתניה. צריך לזכור שהליגה בארץ מתחילה בחודש אוגוסט, אבל באירופה צריך לשחק כבר בתחילת חודש יולי וזה בדיוק עוד חצי שנה".

עוד בנושא
מכבי תל אביב גברה 0:2 על הפועל רעננה והגדילה את הפער בפסגה ל-16 נקודות
מכבי תל אביב בורחת לליגה, אבל איביץ' מדבר על חיזוק ורכש לינואר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

2. השאיפה: אליפות עם 90 אחוזי הצלחה

שלוש הנקודות שנוספו אתמול אחרי הניצחון על הפועל רעננה מציבים את מכבי תל אביב עם 42 נקודות מתוך 48 אפשריות ובסך הכל 87.5 אחוזי הצלחה. אחרי ההפסד של בני יהודה גדל הפער מהמקום השני ל-16 נקודות ומהפועל באר שבע שבמקום השלישי נותר פער של 17 נקודות. "אנחנו רוצים שהתקופה הזו לא תסתיים", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אנחנו נהנים להיות יחד. לשחק יחד, להתאמן יחד, לבלות יחד בשעות מחוץ לקרית שלום. יש כרגע מצב בו כולם מרגישים שותפים להצלחה. לכל אחד יש חלק במה שקורה העונה וכולם מרגישים שייכים". בקבוצה רוצים להמשיך ולשפר את אחוזי ההצלחה ולקבוע שיא של 90 אחוזי הצלחה בתום העונה. "זו עונה בה הכל אפשרי", אמרו במועדון. "אפשר גם לקחת אליפות לפני הפלייאוף, אבל זה יהיה ממש קשה. הרבה יותר מאתגר כרגע זה להמשיך ולעשות נקודות ולשפר את אחוזי ההצלחה למשהו חסר תקדים בכדורגל הישראלי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב, דן גלזר, אלירן עטר, ז'איר אמאדור, דור פרץ. קובי אליהו
תחרות גבוהה, סגל עמוק, המון מוטיבציה. מכבי תל אביב דוהרת/קובי אליהו

3. איביץ' חושב נתניה ומסביר מה עשה את השינוי

אחרי שקבע כי המשחק מול הפועל רעננה הוא הקשה ביותר בתקופה האחרונה מאחר שהוא הגיע אחרי שלושה משחקים (מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע) בהם לא היה צריך בכלל לדבר על מחוייבות ומוטיבציה, דיברו אמש במכבי תל אביב על כך שמכבי נתניה סידרה לולדאן איביץ' מספיק סיבות להכנה לקראת המשחק ביום שני הבא. "מכבי נתניה בתקופה טובה. המשחק יהיה באיצטדיון בנתניה שהוא גם האיצטדיון של מכבי נתניה. יש למאמן מספיק סיבות להמריץ אותנו". איביץ' התייחס אחרי המשחק לבסיס שהוא הנחיל במכבי תל אביב: "מה שהיה חשוב להכניס זה אימונים בקצב גבוה מאוד. אימונים בלתי מתפשרים. והדבר השני זו התחרות. העובדה שיש לנו על כל עמדה שני שחקנים שמתחרים בצורה שווה, זה משהו שסייע לנו מאוד להגיע למה שהשגנו עד עכשיו".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כבר חושב על נתניה, וכהרגלו, לא קל ראש. איביץ'/קובי אליהו

4. קנדיל יוצר סיכון כפול לדסה

לולדאן איביץ' היו אתמול את שני המגנים הימניים בסגל. הבחירה שלו במאור קנדיל מכניסה את אלי דסה לבעיה. לא רק שדסה משחק באש כשהוא לא חותם על ההצעה שיש לו ממכבי תל אביב מאחר שפציעה עלולה לשבש לו את כל התכניות לעונה הבאה, הוא גם לוקח סיכון כפול מכיוון שברגע שהוא לא משחק במכבי תל אביב, יהיה לו הרבה יותר קשה להשיג חוזה גבוה באירופה בעונה הבאה. "קבוצות מסתכלות אם השחקן שיחק ואם אלי דסה לא ישחק הרבה עד סוף העונה, תהיה לו בעיה להשיג חוזה של 600 אלף יורו במינימום או 800 אלף יורו כמו שהוא רוצה בקבוצה באירופה", העריך אמש סוכן שחקנים.

קנדיל בישל אתמול את השער הראשון של מכבי תל אביב במסירה מהאגף לאיתי שכטר. "אני לא יודע אם אני הדבר הבא", ניסה קנדיל לשמור על צניעות בתום המשחק. "אני מנסה להוכיח בכל הזדמנות שאני מקבל שיש לי מקום ראוי במכבי תל אביב. יש קבוצה טובה במכבי תל אביב. חדר הלבשה טוב ובריא. אנחנו נהנים מהתקופה הזו. יש לנו מאמן שדורש כל הזמן. הוא תמיד מחפש דברים לתקן ומה אנחנו עושים פחות טוב. אנחנו רוצים לצבור עוד ועוד נקודות". על הסקפטיות שהביעו כלפיו אוהדי מכבי תל אביב בקיץ האחרון, אמר קנדיל: "אני מקבל היום המון אהבה מאוהדי מכבי תל אביב וזה דבר שלא מובן מאליו. אני רוצה לתת להם עוד סיבות לאהוב אותי".

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול מירקו אורמוש שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
איביץ' נהנה לראות אותו עובד. עטר/קובי אליהו

5. עטר בדרך הבטוחה לחוזה חדש במועדון

לאלירן עטר שמסיים חוזה בתום העונה, יש סיכוי טוב להמשיך בקבוצה בחוזה חדש. ולדאן איביץ' מעריך את עטר ומדבר בשבחו בכל הזדמנות. הוא גם נהנה לראות כיצד עטר התאמן אחרי שסיפסל אותו ואיך הוא עשה הכל כדי לזכות באמון המאמן מחדש. אם לא יקרה משהו יוצא דופן בין השניים, יבקש איביץ' בהמשך העונה שעטר ישאר בקבוצה לצידו.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב מול אביחי ידין שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
עבודה מצוינת באגף. קנדיל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully