וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי מודה: רצינו את מוחמד סלאח ב-2017, אך היו לנו ספקות לגביו

מאמן ארסנל בהווה סיפר שלפני שנה וחצי, כשהדריך את פ.ס.ז', שקל לרכוש את המצרי: "לא ידענו האם יתאים לקבוצה גדולה. כעת אין ספקות"

רויטרס

ארסנל וליברפול ייפגשו מחר (שבת, 19:30) למשחק המרכזי של המחזור בפרמיירליג. כמו תמיד, אחד משחקני המפתח של מוליכת הטבלה יהיה מוחמד סלאח, שלכאורה פתח את העונה הנוכחית קצת פחות טוב מזו שהיתה אשתקד, אך בכל זאת כבש 12 שערים ב-19 משחקים העונה בליגה, ולאחרונה מתחיל להזכיר את הדומיננטיות של 2017/18.

ליברפול כמובן אומרת תודה על כל יום שלה עם הכוכב המצרי אותו רכשה מרומא תמורת 37 מיליון ליש"ט. מחר יפגוש סלאח את האיש שיכול היה לקנות אותו בקיץ 2017, אך ויתר - אונאי אמרי. מאמן ארסנל סיפר היום שהוא ופריס סן ז'רמן שלו שקלו לרכוש את שחקן רומא דאז, אך לבסוף ויתרו. מדוע? הבא ניתן לאמרי בעצמו להסביר.

"דיברנו על האפשרות של להחתימו בפריס סן ז'רמן, אבל היו לנו ספקות. לא ידענו האם היכולות שלו יכולות להיות מתורגמות לקבוצה גדולה, כמו פריס סן ז'רמן נניח. ואז הוא חתם בליברפול וכל הספקות הללו פגו. כעת, אם מדברים על חמשת השחשקנים הטובים בעולם, סלאח הוא אחד מהם. אם היינו מחתימים אותו, היה לנו את אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם".

מלבד סלאח, סימן אמרי את רכישת וירג'יל ואן דייק כרגע שהפך את ליברפול לקבוצת-על: "אני זוכר שהיתה להם בעיה בהגנה ואז הם הביאו את ואן דייק, והתוצאה היא הקבוצה שאנחנו רואים כיום. הם חזקים מאוד בהגנה ועם סלאח הם חזקים מאוד גם בהתקפה. אני כבר מחכה למבחן הזה מולם".

עוד בנושא:

מוחמד סלאח בטוויטר: "אין מקום לגזענות בכדורגל ובשום מקום אחר"
עמנואל פטי: "בשנתיים האחרונות מסוט אוזיל נראה כמו רוח רפאים"

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מתפלל. רויטרס
תארו לכם אותו עם ניימאר ואמבפה. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully