וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח בטוויטר: "אין מקום לגזענות בכדורגל ובשום מקום אחר"

כוכב ליברפול תמך בבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, אבל ככל הנראה שכח את המפגש מול מכבי תל אביב, בו סירב ללחוץ את ידי השחקנים הישראלים

עיבוד תמונה

עולם הכדורגל מחבק ותומך בקאלידו קוליבאלי, בלמה של נאפולי, שספג ביום רביעי קריאות גזעניות מאוהדי אינטר בהפסד קבוצתו 1:0 בסן סירו. שחקנים, מאמנים ואנשי תקשורת מעולם הכדורגל החליטו לתמוך בסנגלי ברשתות החברתיות, ובינהם גם נמצא כוכב ליברפול, מוחמד סלאח המצרי.

סלאח העלה אתמול (חמישי) פוסט בטוויטר ובו כתב: "אין מקום לגזענות בכדורגל. אין מקום לגזענות בשום מקום אחר", אך הוא ככל הנראה שכח את התקרית הגזענית בה היה מעורב בעבר, כשפגש עם באזל את אלופת ישראל מכבי תל אביב בעונת 2013/14, במוקדמות ליגת האלופות.

החלוץ סירב, כזכור, ללחוץ את ידם של שחקני אלופת ישראל דאז מסיבות פוליטיות במשחק הראשון בשוויץ. בזמן לחיצות הידיים הוא מיהר להחליף את נעליו, בטענה שהן לוחצות עליו, והתחמק מהטקס. בנוסף, לפני שהגיע למשחק הגומלין בבלומפילד, אמר לתקשורת המצרית: "אסור שדגל הכיבוש יונף בליגת האלופות, מבחינתי אני מגיע לפלסטין ולא ישראל, אבקר ואתפלל במקומות הקדושים. הרצון להדיח אותם מהמפעל הוא ששכנע אותי להגיע". סלאח, שהכחיש שאמר את הדברים, ספג קריאות בוז מאוהדי מכבי תל אביב, וכשחגג שער הגיב עם תנועת השתקה לכיוונם.

עוד בנושא:

אז נפלת, זה הסיפור: דני דרינקווטר הפך מגיבור אהוב לסמל לחמדנות
אכזבה ב-312 מיליון יורו: נבחרת הפלופים של חצי העונה בליגות הבכירות באירופה
פרמיירליג: ווסטהאם ניצחה 1:2 את סאות'המפטון

הציוץ של סלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully