וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה שוב השליכו אבוקות, גיא חיימוב: "צריך להתמודד גם עם תקופות קשות"

26.12.2018 / 23:00

הירוקים צפויים לעמוד לדין, השוער שהציל פנדל ב-0:1 באשדוד דיבר על התקופה הרעה. בלבול: "ניצחנו בצדק": "יובל נעים: "חוץ מרכבת, עלה עלינו הכול היום. לפחות שמח בשביל אגוזי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הבכורה המחודשת של מרקו בלבול כמאמן מכבי חיפה בליגה הוכתרה בהצלחה, אחרי ניצחון חוץ קשה הערב (רביעי) 0:1 על מ.ס. אשדוד. הירוקים עלו למקום השביעי בזכות שער של ניקיטה רוקאביציה בדקה ה-14 ונעזרו במשחק טוב של גיא חיימוב, שגם עצר פנדל של דן ביטון בדקה ה-31 ושמר על רשת נקייה. עומר אגוזי, השוער השלישי של מ.ס. אשדוד שנכנס בעקבות פציעתו המוקדמת של רועי משפתי, הצטיין בשער המארחת, אבל לא מנע את ירידת קבוצתו למקום האחרון. מכבי חיפה חגגה ניצחון חוץ רביעי רצוף - לראשונה מאז עונת האליפות האחרונה ב-2010/11. ההבדל הוא שהפעם זה קרה עם ארבעה מאמנים שונים.

אוהדי מכבי חיפה שוב הדליקו אבוקות וזרקו אותן לכר הדשא, כחלק מהמחאה שלהם נגד המועדון. האבוקות במשחק הגביע עלו בקנס של 3,000 שקלים בבית הדין, וכעת הירוקים צפויים לעמוד לדין פעם נוספת.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב סגרה סיבוב שלם ללא ניצחון, אבל עלתה מעל הקו האדום עם 1:1 מול הפועל חיפה
אופיר חיים לאחר התיקו העשירי של הפועל תל אביב: "התחושה טובה מאוד, נקודה זה יותר מכלום"
עירוני קרית שמונה סיימה ב-1:1 מול הפועל רעננה, אותה טרם ניצחה בבית בליגת העל

אבוקות של אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
מהלך מתוזמן. האבוקות של אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול: "אני חושב שדווקא במשחק חוץ מאוד מאוד קשה נגד קבוצה טקטית מאוד ופיזית, התחלנו מצוין, הנענו את הכדור, הבקענו שער חוקי שנפסל ועוד שער. הקבוצה עדיין חסרת ביטחון ואיבדנו את השליטה במשחק לקראת אמצע המחצית הראשונה ועשינו טעויות. השחקנים נלחמו, הם רצו מאוד. ניצחנו בצדק כי הגענו להמון הזדמנויות".

על שון וייסמן: "ברור שהייתי רוצה שהוא יכבוש ובאחת ההזדמנויות הוא יכול היה גם למסור. אבל בסדר, חלוץ מחמיץ, זה חלק מהמשחק. יש לנו הרבה דברים לתקן, אנחנו מאבדים את הכדור בקלות מדי". על המשחק הקרוב מול בני יהודה אמר בלבול: "אני מאמין מאוד בשחקנים שלי שיבואו באותה גישה בה הגענו היום וייתנו הכול. תנו לנו לשמוח היום ועל בני יהודה נתחיל לחשוב רק ביום שישי".

על המצב בטבלה: "אסור לנו לדבר על דברים רחוקים, אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק. מה שחשוב זה לבוא באותה גישה. כמובן שאנחנו שואפים להגיע רחוק, להצליח ולשחק כדורגל איכותי ואטרקטיבי, לשחק כדורגל מודרני. איבדנו את השליטה בחלקים של המשחק וזה משהו שלא צריך לקרות למכבי חיפה. עם עבודה וגישה נכונה, אנחנו נשחק יותר טוב".

השוער גיא חיימוב: "אני לא מתעסק במה שהיה עד כה, אני בא לכל משחק. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, היינו היום ברגעים קשים והם עזרו לנו. לא משנה באיזה מצבים, אנחנו צריכים את הקהל והם הכוח שלנו. יש תקופות קשות בכדורגל וצריך להתמודד איתן. אני שמח, אני משתדל לעבוד קשה. אנחנו רוצים לייצר איזושהי דרך ויציבות. אני רוצה להישאר יציב. אנחנו מסתכלים על המשחק ביום שבת, הוא חשוב מאוד".

על המשך העונה של מכבי חיפה אמר השוער: "אנחנו מדברים על המשך העונה ורוצים לעשות עונה טובה. התחלנו בשבת גבגביע דרך ואני מקווה שזה יימשך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. לירון מולדובן
לא מתעסק במה שהיה. גיא חיימוב/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד יובל נעים: "אני לא מסתכל על המצב בטבלה, אני חושב שהשחקנים עשו הכול. חוץ מרכבת, עלה עלינו הכול היום. גם הסיפור עם ג'רפי וגם משפתי נפצע. השחקנים נתנו הכול ויכולנו לצאת לפחות עם נקודה. זה מה יש, אנחנו כבר מסתכלים קדימה. ברור שאנחנו צריכים פה חיזוק ויגיע חיזוק. אני מאמין שנהיה קבוצה יותר טובה אחרי ינואר. גם לפני ינואר אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות. חסרה לנו האיכות בחלק הקדמי ואני מקווה שאחרי 8 בינואר נקבל את האיכות הזו. הקבוצה תעשה חיזוק ותישאר בליגה. גדי קינדה? מי שמטפל בעניין הזה זה ג'קי וזה תלוי בו".

על עומר אגוזי שהצטיין כשנכנס לשער: "אבא שלו נהרג בתאונת דרכים והוא שיחק איתי. אין לנו מצב רוח בגלל ההפסד, אבל אני שמח מאוד בשבילו כי אם יש מישהו שמגיע לו זה אגוזי".

יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מחכה לחיזוק של ינואר. יובל נעים/לירון מולדובן
שלומי אזולאי, נטע לביא, מכבי חיפה. לירון מולדובן
שלומי אזולאי עם נטע לביא/לירון מולדובן
שחקני מכבי חיפה. לירון מולדובן
שחקני מכבי חיפה בסיום/לירון מולדובן
אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד יעקב שחר. לירון מולדובן
אוהדי מכבי חיפה במסר לבעלים יעקב שחר/לירון מולדובן
שוטר מפנה אבוקה שהשליכו אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
שוטר מפנה את אחת האבוקות/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully