וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "התחושה טובה מאוד, נקודה זה יותר מכלום"

26.12.2018 / 22:12

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה למרות שהאדומים שוב לא ניצחו. עאבד: "לא מתכוון לעזוב". מימר: "היינו צריכים להרוג את המשחק"

אחמד עאבד שחקן הפועל תל אביב לפני מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
שבר בצורת. עאבד/לילך וייס רוזנברג

90 דקות של כדורגל חלש באצטדיון העירוני בחיפה הסתיימו הערב (רביעי) ב-1:1 חלש בין הפועל חיפה להפועל תל אביב. בשתי הקבוצות קיבלו בשוויון נפש את התוצאה והדגישו שהרוויחו נקודה - לא שאיבדו שתיים.

seperator

המאמן המארח, שרון מימר, התייחס לאיבוד היתרון של קבוצתו: "אני קצת מאוכזב. המחצית שנייה הייתה פחות טובה, לא ידענו להרוג את המשחק, לא עמדנו נכון ושילמנו על זה. אפשר להסתפק בתיקו הזה למרות שרצינו יותר. למה הלכנו אחורה? לפעמים יש משהו ביד ורוצים לשמור עליו. ההוראה הייתה ללכת גבוה, אבל לצערי האמוציות לקחו אותנו טיפה אחורה".

הפועל תל אביב ספרה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון ואופיר חיים עדיין לא ניצח משחק ליגה מאז שהוא הגיע. למרות זאת, המאמן היה מרוצה: "התחושה טובה מאוד, לחזור מפיגור זה לא קל, בטח נגד הפועל חיפה. נקודה זה יותר מכלום. קצת מאכזב שספגנו מהכניסות לעומק של נס זמיר כי דיברנו על זה. ינואר? יהיו שינויים כי אנחנו רוצים להתחזק, אבל השינויים לא יהיו מהותיים כי הקבוצה טובה ומשחקת כדורגל טוב".

אחמד עאבד שכבש שער ליגה ראשון מאז ינואר (גם אז נגד הפועל חיפה בחוץ): "הרבה זמן לא כבשתי. אני מתחיל דרך חדשה, אני שמח שהצלחתי לכבוש ולעזור לקבוצה. אני מאוכזב מעצמי העונה ומצפה מעצמי ליותר. לפעמים אתה למטה ולפעמים למעלה, המבחן הוא כשאתה נמצא למטה. עזיבה? יש לי חוזה ואני רוצה להצליח בהפועל תל אביב. יש פה אנשים שנלחמו כדי שאני אהיה פה ואני אלחם בשבילם בחזרה".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. לילך וייס רוזנברג
"האמוציות לקחו אותנו אחורה". מימר/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully