וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגו של עידן עופר ביקר בסכנין: נשקלת אפשרות של שיתוף פעולה בין המועדון לאתלטיקו מדריד

26.12.2018 / 18:45

הבעלים של מועדון העל ממשיך את המגמה שהחל בבאר שבע ומתכנן להעמיק את הפעילות בישראל גם במגזר. "מאמינים שייצא דבר גדול"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

לא רק בבאר שבע: גדי גרין, עוזרו האישי של עידן עופר, התארח היום (רביעי) בסכנין כדי לבחון שיתוף פעולה בין אקדמיית אתלטיקו מדריד למועדון בני סכנין. גרין התקבל יחד עם אנשי המועדון בלשכת ראש העיר סכנין, ד"ר ספואת אבו ריא יחד עם בכירי העירייה. המארחים הביעו התרגשות רבה מהביקור ומדבריו של גרין. בין היתר התייחס לנכונותו של עידן עופר ליטול חלק בקידום בני נוער בישראל, יהודים וערבים כאחד, באמצעות הכדורגל. גרין סיפר על שיתוף הפעולה שנרקם בין עידן עופר, אלונה ברקת ואתלטיקו מדריד בהקמת אקדמיה לכדורגל בבאר שבע, והוסיף שעידן מעוניין לבחון מעורבות גם בקידום בני נוער ערבים באמצעות הכדורגל, כאשר מרכז הפעילות יהיה בעיר סכנין ובגליל.

‎כידוע, עידן עופר, בנוסף לבעלותו על חלק מאתלטיקו מדריד, רכש קבוצה המשחקת בליגה הפורטוגלית השניה, פמליקאו, הנמצאת בצמרת הליגה ומועמדת לעלייה לליגה הראשונה. ‎גרין דיבר על האפשרויות שנפתחות לשליחת נערים מצטיינים לאירופה כדי להיבחן בקבוצות שעידן מעורב בהן. ראש העיר בירך על הרעיון והביע את נכונות העיריה להקצות את המשאבים הנדרשים למען קידום הרעיון והגשמתו. יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס אמר: "אני מאמין שמהביקור הזה יצא דבר גדול כגודל האורח ומיוצגו. האקדמיה בסכנין מבוססת היטב ברמה המקצועית ונועדה להצלחות".

‎גרין סיכם: "התרשמתי לטובה. אפעל יחד עם עו"ד שרבל ג'ובראן והסגל המקצועי של קבוצות הנוער והנערים בסכנין כדי לאתר שחקנים מגיל 16 למבחנים בפורטוגל". ‎עו"ד ג'ובראן המייצג מספר שחקנים צעירים בכדורגל הישראלי, אמר: "זאת הזדמנות מצויינת להעניק לשחקנים צעירים של בני סכנין אפשרות להתפתח ולרכוש מיומנות ייחודית בכדורגל".

עוד בנושא

שבירת הנגב: באר שבע לא רק הפסידה את האליפות, אלא גם את הכבוד
האליפויות זה שולי: אלונה ברקת מסמנת את השינוי האמיתי בבאר שבע

בני סכנין אתלטיקו מדריד. יחצ,
בני סכנין אתלטיקו מדריד/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully