וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם מכבי תל אביב עדיין מפחדת: ברק בכר וג'ון אוגו עומדים בפני מבחן גדול

בכר ממעט לספוג מהצהובים, אוגו מרבה לצבור נגדם כרטיסים ושערים: המאמן והכוכב שעשו צרות רבות למכבי תל אביב בעבר רוצים לעשות זאת שוב. המספרים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב אולי מובילה על הפועל באר שבע ב-14 נקודות ערב המפגש ביניהן הערב (שלישי, 21:00, ספורט 5), אבל כשתעלה לכר הדשא בנתניה היא תיתקל בשתי דמויות שעשו לה לא מעט צרות בשנים עברו - ברק בכר וג'ון אוגו. השניים סובלים מעונה פחות טובה, הן ברמה הקבוצתית והן ברמה האישית, אבל ישמחו להחזיר לאלופה את הצבע ללחיים דווקא מול היריבה המועדפת עליהם.

לבכר מצפה מצ'אפ מרתק על הקווים מול ולאדן איביץ', שמגע הזהב שלו בחילופים ובהחלטות מקצועיות זוכה להערכה רבה. גם בכר היה עד לא מזמן בעמדה הזו: במיוחד במשחקים מול מכבי תל אביב הוא הצליח להפתיע את היריבה כמעט מדי משחק והמגמה הזו בלטה במיוחד בעונה שעברה, אז גילה עליונות ברורה על ג'ורדי קרויף במפגשים ביניהם על הקווים. בסך הכל המאזן של בכר במשחקים נגד מכבי תל אביב מאוזן - מתוך 15 משחקים הוא ניצח בשישה, הפסיד בשישה וסיים שלושה בתיקו.

פעמים רבות במפגשים מול באר שבע נאלצו מאמני מכבי תל אביב להגיב בהתאם להפתעות שבכר הכין - כאמור, בעיקר בעידן ג'ורדי קרויף, אולם גם בימים בהם ליטו וידיגאל ניהל את ההצגה. נתון נוסף שממחיש עד כמה בכר הקשה על מכבי תל אביב: מאז הצטרף המאמן להפועל באר שבע במאי 2015, באר שבע מעולם לא ספגה יותר משער אחד נגד מכבי תל אביב - כך שאם מכבי תל אביב בונה על ניצחון בהפרש שערים גדול שיהווה הצהרת כוונות, ייתכן שהיא תצטרך לחפש אותו במקום אחר ומול יריבה אחרת.

עוד בנושא

הערב: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5)
מחר: מכבי חיפה באשדוד, הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הכל התחיל מיונתן כהן: המתיחות בין בית"ר למאור בוזגלו

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף מול מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
כמעט תמיד זה הסתיים בנוקאאוט באר שבעי. בכר עם ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

פרט לבכר, באר שבע זקוקה גם להתעוררות של ג'ון אוגו. הקשר הקשוח תמיד מלא באמוציות במפגשים נגד מכבי תל אביב. מאז הצטרף לקבוצה מבירת הנגב לקראת עונת 2014/15 פגש הניגרי 16 פעמים את מכבי תל אביב, והמספרים מדברים בעד עצמם: לא פחות משישה כרטיסים צהובים הוא ספג באותם משחקים, ופעם אחת הורחק (באופן מעט מפתיע, מדובר בפעם היחידה שספג כרטיס אדום במדי הפועל באר שבע).

מצד שני, לא אחת הוא גם הצטיין נגד הצהובים, ופעמיים מצא את הרשת, כולל שער ניצחון בדקה ה-89 של משחק האליפות בעונה שעברה בנתניה, וכיבוש נוסף במפגש הראשון בין מכבי תל אביב לבאר שבע העונה באצטדיון טרנר. כמו בכר, גם המאזן של אוגו במפגשי ראש בראש עם מכבי תל אביב שקול - ארבע פעמים סיימו בתיקו, שש פעמים ניצח ושש פעמים הפסיד.

הערב הוא ובכר יעמדו למבחן גדול. מכבי תל אביב במומנטום ומגיעה למשחק מלאת ביטחון, אבל האם גם הפעם הם יכינו לה הפתעה?

עוד באותו נושא

קנדיל יעבור מבחן כשירות, סאבו ומליקסון חוזרים בבאר שבע

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
יחגוג שוב בנתניה? אוגו אחרי שער האליפות מול מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully