וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל תל אביב מחצה את מכבי אשדוד 73:101 בדרך לרבע הגמר

האדומים יצאו מהמשבר עם תצוגת תכלית ויפגשו את הפועל באר שבע בשלב הבא, אשדוד סופרת הפסד חמישי ברציפות. אקון פרסל הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות, גינת הוסיף

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הכל הלך, הגיע הזמן. גינת/קובי אליהו

בשעה טובה ומוצלחת, הצליחה הערב (שלישי) הפועל תל אביב לעצור את כדור השלג כשהביסה את מכבי אשדוד/באר טוביה 73:101 ובכך השלימה את תמונת העולות לרבע הגמר. כך ייראה השלב הבא:

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב
גלבוע/גליל - הפועל ירושלים (ראשון, 19:00)
מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב (ראשון, 21:00)
הפועל אילת - הפועל חולון (שבת, 20:00)

בעוד רצף שלושת ההפסדים של האדומים הגיע לסיומו, רצף ההפסדים של בראד גרינברג ושחקניו התארך לו לחמישה, כשארבעת האחרונים היו יותר תבוסות מהפסדים. הפועל תל אביב פתחה יתרון דו-ספרתי מהיר הערב, אותו רק הגדילה ככל שנקפו הדקות - תחילה בזכות תומר גינת המצוין, ולאחר מכן בזכות הזר החדש שלה דבון אקון פרסל. אשדוד נראתה כבויה, והמחצית השנייה פחות או יותר היתה גארבג' טיים אחד גדול.

קלעו להפועל תל אביב: דבון אקון-פרסל 20 ו-4 חטיפות, תומר גינת 18 ו-9 ריבאונדים, אלאדה אמינו 15 ו-11 ריבאונדים, רביב לימונד 13, צוף בן משה 11, ג'רל מקניל 10 ו-6 אסיסטים, ג'מאל שולר 5, ים מדר 5, ריצ'רד האוול 4. דניאל ששון (2 דקות) ועומר הראל (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: לנדון מילבורן 18, פול סטול 12 (3 מ-10 ל-3), 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 איבודים, מארק טולפסון 11, תום מעיין 10, אייזק רוזפלט 6, ליס שושי 6 (2 מ-9 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, עידו פליישר 4, ג'וג'ו פלאס 3, ג'ייק פמברטון 3 (1 מ-5 ל-3). אוראל לב (8 דקות) שותף ולא קלע.

עוד בנושא:

גביע המדינה: גלבוע/גליל תארח את ירושלים, ראשון לציון - מכבי תל אביב
רביעי בליגת העל: הפועל חולון מגיעה למשחק חם בירושלים, בכורה למנקו באילת
המימון להחתמתו של רפי מנקו: תרומה מאנשי עסקים באילת

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

תומר גינת היה האיש של הרבע הראשון, כשקלע 10 נקודות בשמונה הדקות הראשונות והעלה את האדומים ל-15:24. ים מדר הצעיר הפך את זה ל-15:28, וזו היתה גם תוצאת הרבע הראשון.

רבע 2:

ג'מאל שולר הצטרף לחגיגה וקבע יתרון שיא עד אותו רגע של 15:34. פול סטול איבד שני כדורים ברציפות, מדר צלף שלשה והגדיל את היתרון ל-18:41, מקניל הפך את זה ל-20:46, ועם הירידה לחדרי ההלבשה עמד היתרון של האורחת על 29:56 מוחץ. גינת בלט עם 16 נקודות.

רבע 3:

גם ברבע השלישי לא נרשם שינוי של ממש. דבון אקון פרסל, שסבל מג'ט לג בהופעת הבכורה שלו בשישי, הפעם נראה עירוני ומצוין וסידר לאדומים 42:70. לנדון מילבורן היה היחיד שתפקד מנגד, אך המילה האחרונה היתה של לימונד, שצלף שלשה ממש על הבאזר וקבע 55:82 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

באופן לא מפתיע במיוחד, הרבע האחרון היה כל כולו גארבג' טיים, אותו ניצלו המאמנים כדי לחלק את הדקות גם בין שחקני הספסל. זה נגמר ב-73:101 להפועל תל אביב.

עוד באותו נושא

רביעי בליגת העל: הפועל חולון מגיעה למשחק חם בירושלים, בכורה למנקו באילת

לכתבה המלאה
לנדון מילבורן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
משהו לא עובד. מילבורן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully