וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו יכולת מופלאה לקלוע זריקות כאלו": דונצ'יץ' מלהיב את דאלאס

הרוקי של המאבס קלע שלשה בלתי אפשרית בהפסד בפורטלנד, מאמנו ריק קרלייל: "לא מופתע". וגם: הקליפרס עשו היסטוריה מחוץ לקשת

רויטרס

הרבה מאוד משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, ליתר דיוק 11 משחקים. גולדן סטייט ניצחה אחרי מותחן את הקליפרס עם 42 נקודות של קרי, ממפיס הפתיעה את הלייקרס ומינסוטה את אוקלהומה סיטי, אך מעל כולם בלט רוקי אחד בשם לוקה דונצ'יץ'. הסלובני המופלא אומנם הפסיד עם דאלאס קבוצתו בפורטלנד, אך קלע שלשה לא אנושית שכפתה את ההארכה, מזווית אפסית כמעט מבלי להסתכל על הסל.

"לבחור הזה יש יכולת על טבעית לקלוע זריקות כאלו. אני לא יכול להגיד שאני מופתע כי כבר ראיתי אותו עושה דברים כאלו יותר מדי פעמים", כך אמר על דונצ'יץ' ריק קרלייל מאמנו, שזכה כבר לראות לא מעט מהלכי קלאץ' מנפיל אירופי אחר בקבוצה שלו, דירק נוביצקי כמובן.

דונצ'יץ' עצמו נשמע די מופתע דווקא כשאמר: "הכדור פשוט נכנס, זו היתה זריקה קשה". דונצ'יץ' סיים את המשחק הזה עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים אחרי שרשם שיא קריירה ביום שישי עם 32 נקודות מול הקליפרס, בעוד משחק שבו המאבס הפסידו בסוף צמוד בארבע הפרש.

עוד בנושא:

סל משוגע לדונצ'יץ' בהפסד דאלאס, 42 נקודות לקרי, הפסד ללברון: סיכום הלילה ב-NBA
שיא בעידן סטיב קר ותשואות מהקהל: גם גולדן סטייט נשבתה בקסם של לוקה דונצ'יץ'

לוקה דונצ'יץ' דאלאס. AP
איך הוא קלע את זה? לוקה דונצ'יץ'/AP

עוד קבוצה שקיבלה כותרות ועשתה היסטוריה למרות שהיא הפסידה הלילה היא לוס אנג'לס קליפרס. הקבוצה של דוק ריברס קלעה ב-81.2 אחוז מחוץ לקשת במחצית הראשונה (13 מ-16) וגם שברה את שיא השלשות של עצמה למחצית אחת. את המשחק היא סיימה עם 18 מ-23 מחוץ לקשת ושברה שיא בליגה לאחוזים משלוש (78.3).

"אנחנו לא מקבלים הפסדים מכובדים. היינו יכולים וצריכים לנצח היום", אמר בסיום פטריק בברלי המתוסכל, שהתעמת גם עם סטף קרי במהלך המשחק, "אנחנו קבוצה קשוחה. הם גם קשוחים.. זה כדורסל וכך זה יישאר".

גם סטיב קר פרגן לקליפרס שנתנו פייט אדיר ואמר: "ככה הם, זו קבוצה מאוד אגרסיבית, מוכשרת והיו להם רגעים מדהימים במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully