וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לא פשוט לעשות מהפך תחת הלחץ שהשחקנים נמצאים בו"

24.12.2018 / 7:50

בהפועל תל אביב הרשו לעצמם לחייך לאחר הניצחון על קטמון. לקס: "ברור שאנחנו מועמדים לירידה אבל הליגה עוד ארוכה". בקבוצה מקווים לסכם את כל הפרטים עם ולסקיס וקלאודמיר עד פתיחת חלון ההעברות

קובי אליהו

לאחר תקופה ארוכה נרשמו אמש (ראשון) בהפועל תל אביב מעט חיוכים לאחר הניצחון בטדי על הפועל קטמון, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. במועדון אמרו: "זה לא עוד ניצחון, בלחץ שהיינו בו, לרדת למחצית בפיגור ולעשות מהפך זה אומר הרבה. השחקנים פה מקבלים בראש ומזלזלים בהם בכל הזדמנות אבל הם הוכיחו הרבה מאוד אופי ושיש על מי לסמוך".

רועי זיקרי, שכבש את השער הראשון והיה מעורב בשני, זכה למחמאות, כמו גם פייסל מוליץ' וקאיו שראו הרבה מאוד את הספסל העונה. מוליץ' ערך שיחה עם אופיר חיים במהלך השבוע האחרון שלאחריה התחייב לפתוח דף חדש ולהילחם על מקומו ואתמול הגיע שחקן אחר לגמרי לטדי. בהפועל תל אביב מרוצים מקאיו שעל אף פציעה התעקש לשחק לאחרונה ורוצה גם הוא להתמודד על מקומו.

עוד בנושא:

אופיר חיים מרוצה מהמהפך של הפועל תל אביב: "מהמקומות הנמוכים צומחים"
סיבוב ח' של גביע המדינה: הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל קטמון
שמינית גמר הגביע: נתניה-באר שבע, סכנין-מכבי חיפה, מכבי תל אביב-עכו

שחקני הפועל תל אביב קאיו, פייסל מוליץ' חוגגים. קובי אליהו
זכו למחמאות אחרי תקופת יובש על הספסל. קאיו ומוליץ'/קובי אליהו

בנוגע לגזרת הרכש. במועדון מקווים לסגור עד לתחילת החלון את העברתם של נריוס ולסקיס אקס בני יהודה וקלאודמיר קשר סכנין. עם ולסקיס עדיין מתקיים מו"מ ואילו במקרה של הברזילאי הוא עדיין לא קיבל את השחרור מבני סכנין, שעשויה לדרוש בתמורה את אחמד עאבד והשתתפות של האדומים בחלק משכרו עד לתום העונה.

בנוסף, בהפועל תל אביב רוצים לצרף שחקן טכני לחלק הקדמי כשהמועמדים הם חנן ממן, יעקב בריהון או ניב זריהן, ובכך לסיים את פרק הרכש. בשלב זה אדי גוטליב נשאר במועדון ואף עשוי לפתוח נגד הפועל חיפה בעקבות היעדרות פרסמן המוצהב. במידה שגוטליב יעזוב, תחפש הקבוצה בלם זר. אמיר עגייב נעדר אתמול עקב פציעה אך עשוי להיות כשיר לרביעי. ניר לקס ייבדק ובמועדון מקווים כי לא מדובר במתיחה שתגרום לו להיעדר מהמשחק בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רז שלמה (מימין), ניר לקס, רובי לבקוביץ', אוראל דגני שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
סוף סוף קצת נחת. רז שלמה עם ניר לקס/קובי אליהו

ניר לקס סיפר לאחר הניצחון על קטמון: "כיף גדול להרגיש טעם של ניצחון אחרי תקופה ארוכה ואנחנו מקווים שזה יוציא אותנו לדרך חדשה. פתחנו את המשחק לא טוב, במחצית השניה חזרנו לעצמנו והשתלטנו על המשחק. בסופו של דבר זה גביע, הכי חשוב זה לעבור ובמטרה הזאת עמדנו".

על המצב העגום של הקבוצה בליגה: "המקום האחרון לא מתאים למועדון כמו הפועל תל אביב. אנחנו מאמינים בעצמנו ובאופיר ובדרך שלו ומשוכנעים שנצא מהמצב הזה. אני לא יודע בדיוק איפה לשים את האצבע על הבעיה אבל אני מקווה שהניצחון הזה ירים אותנו, כבר ביום רביעי יש משחק סופר חשוב מול הפועל חיפה ואנחנו חייבים לנצח אותו"

לשאלה האם הוא מופתע מהמצב, ענה: "המצב הזה מפתיע אותי. יש לנו סגל טוב, מאמן טוב וחדר הלבשה מצוין. גם במצב הקשה הזה יש לנו חדר הלבשה מצוין, במקומות אחרים במצב הזה חדר הלבשה היה מתפרק. רק בזכות זה ובזכות האמונה אנחנו נוכל לצאת מהמצב הזה. המקום האחרון הוא עובדה, ברור שאנחנו מועמדים לירידה אבל הליגה עוד ארוכה ומקווים לצאת לדרך חדשה כבר ביום רביעי. אנחנו מנסים להתנתק מהרעשים מסביב, אנחנו מודעים למצב, זה מחלחל אבל אנחנו באמת מאמינים שנצא מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully