וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע: נתניה-באר שבע, סכנין-מכבי חיפה, מכבי תל אביב-עכו

הגרלת הסיבוב הבא נערכה והולידה כמה מפגשים מעניינים. עירוני קרית שמונה תשחק נגד מ.ס. כפר קאסם, בני יהודה-נצרת עילית, מכבי פתח תקוה-הכח, עפולה-אשדוד, קטמון/הפועל תל אביב-חדרה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עוד לפני שתמונת העולות לשלב הבא ננעלה, הגרלת שמינית גמר גביע המדינה נערכה היום (ראשון) והולידה כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. המשחקים עצמם ייערכו ב-15 וב-16 בינואר.

הגרלת שמינית הגמר:

מ.ס. כפר קאסם - עירוני קרית שמונה
בני יהודה - הפועל נצרת עילית
מכבי פתח תקוה - הכח עמידר רמת גן
מכבי תל אביב - הפועל עכו
בני סכנין - מכבי חיפה
מכבי נתניה - הפועל באר שבע
הפועל עפולה - מ.ס. אשדוד
הפועל קטמון/הפועל תל אביב - הפועל חדרה

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, דיא סבע. דני מרון
מליקסון ובאר שבע עם משחק קשה/דני מרון

ניתן לומר שהמשחק הפיקנטי והמסקרן ביותר יהיה זה שיפגיש בין מכבי נתניה להפועל באר שבע. האלופה, שבקושי עברה את בית"ר תל אביב רמלה משער של דיא סבע בדקה ה-120, הפסידה 1:0 לנתניה בליגה משער של האקס גיא מלמד.

מכבי חיפה, שטיילה בקלות מול הפועל מרמורק החלשה, תקבל יריבה קשה בהרבה בדמותה של בני סכנין, אותה מעולם לא פגשה בגביע. עם זאת, הירוקים ניצחו את סכנין בליגה העונה 0:2 בחוץ.

מכבי תל אביב פוגשת יריבה נוחה מאוד בדמותה של קבוצת התחתית מהלאומית הפועל עכו, שהפתיעה את מחזיקת הגביע הפועל חיפה בסיבוב ח'. מכבי תל אביב והפועל עכו נפגשו בשמינית גמר גביע המדינה גם ב-2006, וגם אז עכו שיחקה בליגה הלאומית. זה לא מנע ממנה להביס את הצהובים של טון קאנן 0:4 בבלומפילד, כשאחד הכובשים היה אלון זיו, כיום מאמנה של עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אמייה טגה, אשרת עיני הגרלת שמינית גמר גביע המדינה: מכבי נתניה מול הפועל באר שבע. שלומי גבאי
טגה ועיני בהגרלה/שלומי גבאי

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים: "גם במשחק קל על הנייר הסתבכנו. בגביע כמו בגביע, מה שלפעמים קל מסתבך. כדי להגיע ללחוץ את ידו של נשיא המדינה, צריך לעבוד קשה. היה קשה מאוד אתמול ואפילו מפחיד. אם היינו מגיעים לפנדלים אז כל האיכויות והיכולות היו מתבטלים".

מנהל מכבי נתניה עדי גופדה: "זה קשה מאוד, אבל לדעתי זה המשחק המרכזי שלנו. צוות המאמנים שלנו יעשה הכול כדי שנעלה. רצינו משחק בית".

מנהל מכבי תל אביב יואב זיו: "אין פה עניין של פיצוי, גם אין הגרלות קלות. קחו כמה שנים אחורה ותזכרו במשחק שהיה לפני כמה שנים כשהפועל עכו מהלאומית ניצחה 0:4 את מכבי תל אביב בבלומפילד. יש לנו מאמן שלא ייתן לאף אחד להיות זחוח ושאנן".

יו"ר הפועל חדרה אורן גולן: "אנחנו לא יודעים עוד נגד מי נשחק, אבל בטוח שזה יהיה אדום. המנצחת מכל המפגשים הללו תהיה אדומה ואני מקווה שזו תהיה אנחנו. אנחנו מעדיפים את קטמון על פני הפועל תל אביב, טדי מאיר לנו פנים. היום אנחנו אוהדים של קטמון".

מנהל מכבי חיפה רועי שני: "המשחק של אתמול? עשינו אותו קל. עכשיו נצטרך לנסוע לסכנין כדי להמשיך במסע לעבר הגביע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני עכו שהביסו 0:4 את מכבי תל אביב ב-2006/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully