וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים מרוצה מהמהפך של הפועל תל אביב: "מהמקומות הנמוכים צומחים"

23.12.2018 / 22:50

המאמן אחרי ה-1:2 על קטמון בסיבוב ח' של הגביע: "אמרתי לשחקנים במחצית שזה לא כדורגל, צריך להביא את זה מהלב. מאמין בקבוצה"

קובי אליהו

סוף סוף, טעם הניצחון: הפועל תל אביב גברה הערב (ראשון) 1:2 על הפועל קטמון בטדי, במשחק אשר נעל את סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל. האדומים מתל אביב, שהשיגו ניצחון ראשון בכל המסגרות מאז ה-1 בספטמבר (0:1 על הפועל חיפה בליגה), מקווים שהעלייה לשמינית גמר תעזור להם לבנות מומנטום חיובי גם בליגת העל, בה היא נמצאת במקום האחרון בטבלה. בשמינית הגמר, הפועל תל אביב תארח את הפועל חדרה. הבלם אדי גוטליב, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, ספג שריקות בוז מהאוהדים, זכר לעימות שלו עם אוהדים באימון לפני המשחק נגד הפועל חדרה.

מאמן הפועל תל אביב אופיר חיים, שהשיג ניצחון ראשון על הקווים של האדומים, אמר בסיום: "אני חושב שמהמקומות הנמוכים כמו הפיגור במחצית צומחים. היינו במקום נמוך מאוד במחצית. אמרתי לשחקנים שזה לא כדורגל, צריך להביא את זה מהלב. במחצית הראשונה קטמון רצו את זה יותר מאיתנו, במחצית השנייה כבר לא היה לי ספק שננצח כי היינו מחויבים. במשחקים הקודמים שיחקנו טוב מאוד, אפילו יותר טוב מהיום. ההבדל הוא שהיום ספגנו שני שערים. במשחקים הבאים נצטרך לכבוש שער או אפילו שניים, אי אפשר לנצח בלי לכבוש. יש פה קור מקפיא ואני מזיע כאילו שיחקתי. ירד לחץ. יש לנו המון עבודה, אבל אני מאמין בקבוצה".

עוד בנושא:

סיבוב ח' של גביע המדינה: הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל קטמון
שמינית גמר הגביע: נתניה-באר שבע, סכנין-מכבי חיפה, מכבי תל אביב-עכו

שחקני הפועל תל אביב קאיו, פייסל מוליץ' חוגגים. קובי אליהו
מקווה שדברים יסתדרו גם בליגה. פייסל מוליץ' חוגג עם קאיו/קובי אליהו

על היכולת של הכובשים רועי זיקרי ופייסל מוליץ', אמר המאמן: "מי שיראה לי שהוא רוצה ויבוא מחויב, ישחק. הלוואי שכל השחקנים יהיו מחויבים כמו מוליץ'. מי שיהיה מחויב, ישחק ויוביל את הקבוצה הזו קדימה. עכשיו אנחנו חושבים רק על הפועל חיפה".

כובש שער הניצחון שכבש לראשונה העונה, פייסל מוליץ': "זה שער חשוב מאוד כי הוא חשוב מאוד לקבוצה ולביטחון. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. אני לא יודע למה לא שיחקתי הרבה, אבל בשבוע שעבר דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים חיוביים. התחלתי לעבוד קשה יותר ואני חיובי לקראת המשחקים הבאים. אני מאמין שאתחיל לקבל יותר הזדמנויות כי אני עובד קשה והמאמן מאמין בי. אנחנו עובדים קשה מאוד, אולי לא רואים את זה כי אין לנו הרבה מזל בליגה, אבל אני מקווה שהדברים יסתדרו".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל קטמון

לכתבה המלאה
מאמן הפועל קטמון ליאור זדה. קובי אליהו
היכולת לא מנחמת אותו. ליאור זדה/קובי אליהו

מאמן הפועל קטמון ליאור זדה: "אני מנסה להבין מה קרה במחצית השנייה. היו עשר דקות או רבע שעה של בלבול ואיבדנו את הסדר. כשאתה עושה טעויות כאלה מול קבוצות של ליגת העל, אתה משלם. אסור לנו לקבל שערים כאלה. היה משחק בקצב טוב מבחינתנו. היו רגעים בסוף שכן שיחקנו את המשחק שלנו, אבל בסדר. מיקו ממן חזר לא מזמן והרגיש קצת התכווצות, אמיר בן שמעון פרק את הכתף, לא בזבזנו זמן. לא נכנסנו טוב למחצית השנייה, שילמנו ביוקר ואנחנו כבר מסתכלים קדימה. אני לא מתנחמים בזה שעמדנו שווה בשווה מול קבוצה מליגת העל, אנחנו רוצים לשחק ברמות האלה כמה שיותר. הלוואי ויהיו לנו עוד הרבה משחקים כאלה בעתיד הלא רחוק, אבל אנחנו לא מתנחמים בזה שעמדנו שווה בשווה מול קבוצה מליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully