וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלחמיד לא סובל מפגיעה ברצועות, יהיה כשיר למכבי תל אביב

23.12.2018 / 14:14

הבלם סובל מחבלה בלבד ויוכל לשחק נגד המוליכה. בקבוצה מודים אחרי הניצחון הדחוק בגביע: "זו לא באר שבע הטובה והישנה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

(עדכון ראשון: 7:26)

1. "היה לי ברור שלא אכבוש 30 גולים העונה"

דיא סבע משחק עם משקולות של 10 מיליון שקל על הרגליים וזה קשה לו עד עכשיו. מה שהלך לו בקלות במכבי נתניה, באותה הקלות הלך לאיבוד בהפועל באר שבע. שער הניצחון שכבש בשבוע שעבר נגד קרית שמונה שחרר משהו. השער שהוא כבש אמש (שבת) מול בית"ר תל אביב/רמלה בגביע המדינה, אמור לשחרר אותו עוד קצת. מכאן, מקווים בהפועל באר שבע, יתחיל להיות לו יותר קל. "בשנה שעברה הלך לי יותר", הודה סבע אמש. "ידעתי שיהיה לי יותר קשה העונה. היה לי ברור שאני לא אדפוק העונה 30 גולים כאילו כלום. אני עובד קשה כדי לשחזר את העונה שעברה ומקווה שזה יקרה". לקראת המשחק ביום שלישי מול מכבי תל אביב, אמר סבע: "נתכונן טוב למכבי תל אביב. אנחנו הפועל באר שבע. לא צריך לשכוח את זה".

עוד בנושא

באר שבע עלתה לשמינית גמר הגביע עם 0:1 דרמטי מול בית"ר תל אביב
ברק בכר: "היה משחק רע מאוד", דיא סבע: "העיקר זה לעבור"

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
חצי נחמה. סבע חוגג/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

2. "צריך להכיר בזה שזו לא באר שבע הישנה והטובה"

זה היה משחק חלש מאוד של הפועל באר שבע. להתקשות כך מול קבוצה מהלאומית לא היה בתכנון של ברק בכר. הוא לא זילזל לרגע ביריבה. נסע לראות אותה פעמיים. למד את נקודות המפתח שלה. ניסה להעביר את המסרים לשחקנים, אבל מול קצת יותר מ-3,000 צופים בטרנר זה כנראה מרגיש אחרת ובכל מקרה המכונה של באר שבע חורקת כבר הרבה זמן. "אוי ואבוי אם היינו מודחים", אמרו אמש במועדון. "זה היה עלול להיות נוקאאוט כואב מאוד. ככל שנקפו הדקות הלחץ היה גדול מאוד והיה חשש אמיתי מהדחה. צריך להכיר בעובדה שזו לא הפועל באר שבע הישנה והטובה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
המסר לא חלחל לשחקנים. בכר/דני מרון

3. ההגנה בירידה

הרבה חלקים בהפועל באר שבע לא עובדים טוב. אתמול זה היה נראה שבכל פעם שבית"ר תל אביב/רמלה יצאה קדימה, משחק ההגנה של הפועל באר שבע לא ידע להתמודד. מיגל ויטור פתח אתמול אחרי תקופה ארוכה ושיחק מחצית אחת. המגנים בן ביטון ומיהאי קורהוט לא היו מספיק טובים. רק לואי טהא מכל קו ההגנה היה באמת במשחק. "יש איזשהו חוסר ביטחון במשחק של הקו האחורי שלנו", הודו במועדון. "נכון שהגנה זה יותר מארבעה שחקנים בהגנה, אבל גם קו ההגנה צריך להיראות הרבה יותר טוב".

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
ההגנה לא בעניינים. קורהוט/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

4. אוגו לא מזכיר את אוגו הישן

מפגש מול מכבי תל אביב כמו זה שמצפה להפועל באר שבע ביום שלישי הוא תמיד מפגש של ג'ון אוגו נגד מכבי תל אביב. רומן ארוך יש בין אוגו למכבי תל אביב והקהל שלה. אבל דומה שאוגו הנוכחי שונה מאוגו ההוא. זו לא רק ההגעה של אמו של הקשר לטיפולים רפואיים שוודאי גורמים גם לו לצער רב, אלא זו גם ירידה מקצועית אצל הקשר. לפעמים נדמה שאוגו המאיים במרכז השדה שמכסה רדיוס של עשרה מטר בקלות, כבר לא קיים. ובכל זאת הפועל באר שבע עדיין מאמינה בו לשנים הבאות והחוזה שהוצע לו עדיין בתוקף. כך או אחרת, אם אוגו ימשיך להתמהמה ובוודאי אם לא ירים את היכולת שלו, לא בטוח שבאר שבע תרדוף אחריו עוד זמן רב.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
יתעורר נגד היריבה האהובה עליו? ג'ון אוגו/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

5. אלחמיד כשיר למכבי תל אביב

הבלם חאתם עבד אלחמיד לא שיחק אתמול אחרי שלא התאמן לכל אורך השבוע - זאת בצל החשש הכבד מפגיעה ברצועות הברך. אבל היום, אחרי שפוענחו בדיקות ה-MRI, החשש הוסר. מהבדיקות עולה שאלחמיד סובל מחבלה בלבד והוא יקבל טיפול תרופתי וצפוי לפתוח נגד מכבי תל אביב.

6. בן בסט, ממן, זריהן ועזרא: מארבעה ייצאו אולי שניים

עדן בן בסט וחנן ממן פתחו אתמול בהרכב יחד ולא היו טובים. דווקא ניב זריהן שנכנס כמחליף ניסה והשתדל ובישל גם את השער. חן עזרא נותר על הספסל ולא נכנס. אחד או שניים מבין הארבעה יעזבו בחלון הקרוב. הפועל באר שבע תעדיף להשתחרר מהחוזים של חלקם, אבל בוודאות לא משל ארבעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully