וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה משחק רע מאוד", דיא סבע: "העיקר זה לעבור"

22.12.2018 / 22:11

מאמן הפועל באר שבע וכובש שער הניצחון ב-0:1 על בית"ר תל אביב רמלה נשמו לרווחה אחרי העלייה לשמינית הגמר. אריה: "הילדים עשו עבודה פנטסטית"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ייקח מהמשחק הזה רק את הכרטיס לשלב הבא. בכר/דני מרון

הפועל באר שבע הציגה הערב (שבת) משחק חלש ונרפה מאוד בסיבוב ח' של הגביע ונגררה ל-120 דקות מול בית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית. בסופו של דבר, שער של דיא סבע בדקה ה-120 סידר לאלופה את הכרטיס לשמינית הגמר בתום משחק קשה מאוד שלושה ימים בלבד לפני המשחק מול מכבי תל אביב בליגה. מיגל ויטור פתח בהרכב ושיחק לראשונה העונה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב רמלה משער של דיא סבע בדקה ה-120

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
סבע חוגג את שער הניצחון/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "אין מה לדבר מבחינה מקצועית על המשחק הזה, זה היה משחק רע מאוד. למזלנו, בגביע לוקחים רק את התוצאה. התכוננו למשחק הזה כאילו אנחנו משחקים נגד ברצלונה. היה קשה לייצר עם חצי אצטדיון ריק מול קבוצה קשה. ניקח את שער הניצחון ואת התוצאה ונמשיך קדימה. לא שיחקנו ככה בגלל שלא היה קהל.

"קשה לנתח. הייתה הרגשה שיכולנו למעוד, אבל הצלחנו איכשהו לעשות את זה. זה היופי שבגביע, שקבוצה מהליגה הלאומית יכולה להעיף קבוצה מליגת העל. אני לא בא בטענות לשחקן כזה או אחר, כי כל הקבוצה הייתה רעה. מכבי תל אביב בשלישי? משחק חשוב, כמו כל משחק אחר. נצטרך להתאושש ולעשות הכנה טובה. נהיה יותר טובים ממה שהיינו היום".

כובש שער הניצחון דיא סבע אמר בסיום: "זה היה משחק קשה. מגיעה מילה טובה לבית"ר תל אביב רמלה, הם הקשו עלינו מאוד ונתנו הכל. העיקר זה לעבור, אם נזכה בגביע אף אחד לא יזכור שהיה משחק רע. לא הופתענו שהיה קשה, ידענו שזה ככה בגביע. עכשיו נתכונן למכבי תל אביב ונבוא לנצח".

מאמן בית"ר תל אביב רמלה, זיו אריה: "אנחנו לא מסתפקים במחמאות. לא רציתי הארכה. ידעתי שאם נהיה במצב של שוויון נתאבד על המשחק באיזור הדקה ה-70-75, וזה מה שעשינו אבל זה לא הלך. ידעתי שרוב הסיכויים שבהארכה נקבל גול כזה. אבל אין מה להגיד, הילדים עשו עבודה פנטסטית. יכולנו להיות יותר מרוכזים אבל זה הגביע. הפסדנו לקבוצה אדירה עם מאמן מצוין. אפשר לקחת את העמידה, הלחימה, את הרצון. יש לנו משחק הרבה יותר חשוב בליגה נגד קטמון ואנחנו מכוונים אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully