וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דבון אקון-פרסל התלונן על עייפות וישן בחדר ההלבשה בזמן המחצית השנייה

22.12.2018 / 9:13

הפורוורד המבטיח שנחת פחות מ-24 שעות לפני המשחק מול חולון נראה מבולבל, בקבוצה הודו: "היתה טעות לאפשר לו לשחק". רמי כהן: "לא חשבנו על אפשרות להחליף את המאמן"

מגד גוזני

העונה הרעה שעוברת על הפועל תל אביב נמשכה גם אתמול (שישי). הקבוצה של דני פרנקו הובסה בבית 92:74 בידי הפועל חולון במשחק שהוקדם מהמחזור ה-16 בשל תחרות הגרנד פרי בג'ודו שתיערך על המועד המקורי של המחזור. האדומים פתחו את המשחק חלש מאוד, פיגרו כבר ב-20 הפרש, רשמו קאמבק, צימקו ל-6 בלבד, אך לא מעבר לכך.

בהפועל תל אביב הודו בסיום המשחק כי הקבוצה נראית לא טוב והמצב מדאיג, אך מתכוונים לתת זמן לשחקנים החדשים שהגיעו להיקלט לפני שיבצעו עוד שינויים. "לא, לא חשבנו על אפשרות להחליף את המאמן", אמר היו"ר רמי כהן לשאלות העיתונאים בסיום, "יש לנו קבוצה טובה אבל אנחנו נראים לא טוב כרגע".

אם היכולת לא מספיקה, אז סיפור הגעתו של דבון אקון-פרסל, השחקן שאמור לשנות את העונה של האדומים, לא מוסיף לקבוצה. אקון-פרסל נחת בישראל ביום חמישי בשעה 19:30 בערב, ובשישי בבוקר, כשהשעון הביולוגי שלו עוד מראה על שעות הלילה של דנבר, עבר בדיקות רפואיות ונרשם באיגוד הכדורסל למשחק. כשעתיים וחצי לפני שריקת הפתיחה הגיעו שחקני הפועל תל אביב לאולם כדי להריץ כמה תרגילים שהפורוורד החדש יוכל להכיר.

בפועל אקון-פרסל נראה מאוד מבולבל על המגרש ואחרי כארבע דקות של פעילות סימן כי הוא סובל מכאבי ראש. דקה למחצית ירד לחדר ההלבשה ושם אמר כי הוא עייף וחייב לישון. בקבוצה החליטו לא להחזירו לפרקט, והשחקן נשאר לישון בחדר ההלבשה ולא צפה במחצית השנייה. "זו הייתה טעות לתת לו לשחק", הודו בקבוצה, "הוא מאוד רצה לתרום, אחרת לא היינו מלבישים אותו".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון חזרה לפסגה עם 74:92 על הפועל תל אביב

במועדון היו נבוכים מיכולת הקליעה החלשה, כשהאדומים דייקו רק 2 מ-17 נסיונות מחוץ לקשת. ג'מאל שולר היה התורם המרכזי כאן. "האחוזים שלנו משלוש זה הכדורסל, קלעתי 0 מ-8 לשלוש, אם שתי שלשות היו נכנסות זה יכול היה לשנות את המשחק", אמר שולר בסיום, "איבדתי כדור וקאליף קלע שלשה שגמרה לנו את המומנטום. במשחק הבא אנחנו יכולים לקלוע 15 שלשות".

על התקופה שעוברת על הקבוצה אמר שולר: "הלוואי שהייתי יודע מה קורה. אנחנו מנסים למצוא את הדרך עם הרבה שינויים בתוך הקבוצה. שיחקנו נגד קבוצה שנמצאת בכיוון הנכון, ואנחנו מחפשים את מה שעובד בשבילנו. היו לנו שני ניצחונות ברציפות, ברגע שאנחנו מחטיאים להחטיא זה משפיע על ההגנה שלנו ופתאום אנחנו בפיגור 20, זה מה שקורה בשבועיים האחרונים. חייבים לדעת לשנות את זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון חזרה לפסגה עם 74:92 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ג'מאל שולר. ברני ארדוב
זה פשוט לא הולך. שולר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully