וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון חזרה לפסגה עם 74:92 על הפועל תל אביב

21.12.2018 / 15:31

הסגולים השכיחו את רצף שני ההפסדים, קורי וולדן כיכב (25 נקודות). מנגד, האדומים מתקבעים בתחתית למרות משחק טוב של תומר גינת עם 17 נקודות

מגד גוזני

הפועל חולון חזרה היום (שישי) לפסגת ליגת העל אחרי שהביסה 74:92 את הפועל תל אביב בדרייב אין במשחק שהוקדם מהמחזור ה-16 בשל אילוצי לו"ז באולם הביתי של האדומים. הקבוצה של דן שמיר הצליחה לשים בצד שבוע מתסכל שכלל שני הפסדים רצופים, אחד מהם לונציה ביורופקאפ, והשיגה ניצחון משכנע אחרי שהובילה לכל אורך המשחק. מנגד, הפועל תל אביב ממשיכה לצלול ומקבעת את עצמה בתחתית הליגה עם שלושה הפסדים רצופים.

הקבוצה של דני פרנקו קיבלה בחזרה את ריצ'רד האוול וגם שמחה לראות את דבון אקון-פרסל עורך הופעת בכורה למחרת הנחיתה שלו בישראל, אולם האחרון חזר לאזרחי במחצית בגלל התשישות - והסיפור הזה המחיש את המשחק של כל יתר חבריו לקבוצה. תומר גינת (17 נקודות) עוד עשה קולות של קאמבק אצל האדומים, אבל זה לא הספיק מול 25 של קורי וולדן ו-12 של גיא פניני, שחגג בפעם המי-יודע-כמה על חשבון הפועל תל אביב.

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 25, דריון אטקינס 13 (14 ריבאונדים), גיא פניני 12, דקוואן ג'ונס 10, שלומי הרוש 9, שון ג'ונס 7, קאליף וויאט 6, טי ג'יי קליין ועמית שמחון 5 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 17, ג'מאל שולר וריצ'רד האוול (9 ריבאונדים) 14 כל אחד, ג'רל מקניל (6 ריבאונדים) ורביב לימונד 11 כל אחד, אלאדה אמינו 4, ים מדר 3 (15 דקות).

ריצ'רד האוול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גם הוא לא עזר. האוול/קובי אליהו

מהלך המשחק

הרבע הראשון התנהל בשליטה מוחלטת של חולון. הפועל תל אביב לא הצליחה לייצר עצירות, קורי וולדן הגיע ל-10 נקודות אישיות מהר מאוד, וגם הכניסה של ריצ'רד האוול ושל הזר החדש דבון אקון-פרסל לא עצרה את מבול הקליעות של חולון, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 23:33. ברבע השני גם גיא פניני נכנס לקצב. הישראלי הוותיק הגיע ל-9 נקודות וסייע להפרש לגדול ל-22, 28:50, כשנותרו שלוש דקות למחצית. עד ההפסקה מזערו האדומים נזקים וסיימו את הרבע השני בפיגור 53:38.

מיד עם פתיחת המחצית השנייה חזר אקון-פרסל לאזרחי בגלל הג'ט לג (נחת רק אתמול בישראל), אבל הפועל תל אביב דווקא התעוררה, בעיקר בזכות רביב לימונד. בהנהגתו של הרכז הישראלי הוותיק, קיזזו האדומים את ההפרש לשמונה בלבד, 60:52, שש דקות מפתיחת הרבע השלישי. חולון הגדילה שוב את ההפרש ל-13, אבל תומר גינת דאג שהרבע הסתיים ב-57:66 בלבד לזכות חולון. תומר גינת המשיך לקרב את הפועל תל אביב בפתיחת הרבע הרביעי, ההפרש צומק לשש בלבד, אבל אז חולון יצאה לריצת 0:9 בראשות שלומי הרוש, ושוב פתחה יתרון גדול. בסיום 74:92 לחולון.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

התגובות

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "זה היה משחק טוב שלנו, ניצחון קבוצתי טוב. את השחקנים שלהם שצריך לשמור שמרנו טוב בסך הכל. זה נתן לנו לצבור ביטחון ולגרום לנו להרגיש שאנחנו שולטים במשחק. אני מדור המאמנים שאחוזי הקליעה מבחוץ לא מכריע מבחינתם משחקים, אבל היום זה הפרמטר. בימים שאנחנו עושים 15 מ-27 משלוש, יותר קל לנצח".

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו:"אנחנו צריכים למצוא את השקט שלנו. מאמן הוא לא קוסם ואין קסמים בכדורסל. זה נורא קשה, אבל אפשרי. היו אנשים שלא רצינו פה. זרקנו פצצה, שלחנו מי שאנחנו לא רוצים, הבאנו אנשים אחרים וצריך לבנות את הקבוצה מחדש, משחק אחרי משחק. אנחנו בשלושה שבועות של ערבוב. רוצים לעשות קבוצה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully