וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין: "עוד משחק מתסכל". ספרופולוס: "יהיו עוד הזדמנויות"

21.12.2018 / 22:23

למרות ההפסד בקובנה, מאמן מכבי תל אביב מתעקש: "זה לא היה משחק ש'חייבים לנצח'". ווילבקין: "הם לקחו ריבאונדים גדולים וזה מה שהרג אותנו. יש לנו סיכוי גבוה להגיע להצלבה"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרוצה מהלחימה. ספרופולוס/קובי אליהו

למרות שההפסד הערב (שישי, 80:73) לז'לגיריס וילנה הוריד את מכבי תל אביב למאזן 10:4 ביורוליג, במחנה הצהוב דווקא נשמעו אופטימיים בנוגע לסיכויי ההעפלה לשלב ההצלבה. במועדון מבינים שהם יצטרכו סיבוב שני יוצא מן הכלל והשחקנים חזרו ואמרו שההפסד לא סותם את הגולל על דבר.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, סיכם: "שיחקנו בחוץ נגד קבוצה שבעונה שעברה הגיעה לפיינל פור של היורוליג, קבוצה אגרסיבית וקשוחה עם סגל מצוין. פתחנו טוב בהגנה, אבל ברבע השני איבדנו ריכוז. אחר כך נלחמנו, הם הובילו ולא ויתרנו. בדקות האחרונות התקרבנו, אבל לא הצלחנו לחזור. ברור שהתוצאה לא משמחת, אבל אני מאוד מרוצה מהלחימה של השחקנים. זה לא היה משחק ש'חייבים לנצח', יהיו לנו עוד הרבה הזדמנויות".

סקוטי ווילבקין שקלע 20 נקודות, אבל לא מסר אפילו אסיסט אחד, אמר: "עוד משחק מתסכל. הם קלעו הרבה סלים גדולים, לקחו הרבה ריבאונדים גדולים וזה מה שהרג אותנו. היו 3-4 מקרים שהם לקחו יותר מריבאונד התקפה אחד וזה הרג אותנו. יש עוד הרבה מאוד זמן עד לסיום העונה ויש לנו סיכוי גבוה לסיים בין שמונה הראשונות".

סטטיסטיקה מכבי. צילום מסך
סטטיסטיקה מכבי/צילום מסך
סטטיסטיקה ז'לגיריס. צילום מסך
סטטיסטיקה ז'לגיריס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully