וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את מכבי אשדוד 64:87 במשחק השלמה מהמחזור השישי

22.12.2018 / 20:20

החבורה של בראד גרינברג לא יכלה להופעה פנטסטית של ג'וש אוונס (17 נק', 16 ריב'), רשמה הפסד רביעי ברציפות ונותרה במקום האחרון

one

משחקי המחזור השישי בליגת העל, שיצאו לדרך לפני כחודש הגיעו לסיומם הערב (שבת), עם משחק ההשלמה בין מכבי אשדוד/באר טוביה להפועל ירושלים, בו האדומים רמסו את המארחת בתוצאה 64:87. כזכור, המשחק המקורי נדחה לאחר שאחד הסלים בהיכל הקריה באשדוד נשבר במהלך החימום של הקבוצה היריבה, ולאשדוד לא היה סל חלופי תקין. הקבוצה נקנסה ונענשה בעקבות המקרה.

מכבי אשדוד הגיעה למשחק בעיצומו של מומנטום שלילי, אחרי שלושה הפסדים רצופים. החבורה של בראד גרינברג שאבה עידוד מחזרתו של פול סטול מהרחקה וקיוותה להפתיע את עודד קטש ושחקניו באולם שלא מאיר פנים בדרך כלל לקבוצה מירושלים. האדומים, שהתאוששו מההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב עם ניצחון במסגרת האירופית, ראו תרומה משמעותית של הישראלים עם יכולת טובה של תמיר בלאט, ליאור אליהו ובעיקר בר טימור. על כולם האפיל ג'וש אוונס שהציג מספרים נהדרים ויכולת נפלאה. החבורה מהבירה ניצחה בקלילות וטיפסה למקום השלישי בטבלה, הדרומים לעומת זאת נותרו במקום האחרון, כשמעליה עירוני נהריה ומכבי ראשון לציון.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש אואנס. דני מרון
בלתי ניתן לעצירה. ג'וש אוונס/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש אוונס 17 נקודות (8 מ-8 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, בר טימור 17, ג'ייקובן בראון 15, ליאור אליהו 10, ג'יימס פלדין, אלכס צו'ברביץ' ותומר לוינסון 5 כ"א, טיישון תומאס 4, תמיר בלאט 3 ו-9 אסיסטים, דשון באטלר 1.

קלעו למכבי אשדוד: ליס שושי 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, פול סטול 11, מארק טולפסן 10, ג'ייק פמברטון 8, תום מעיין 4 ו-9 אסיסטים, לנדון מילבורן 4, ג'וג'ו פלאס 3, עידו פליישר ואוראל לב 2 כ"א.

עוד באותו נושא

בדרך לדרבי ישראלי? הפועל חולון והפועל ירושלים עשויות להיפגש בפלייאוף האירופי

לכתבה המלאה

מהלך משחק

רבע 1

החמישייה של בראד גרינברג בתחילת המשחק הורכבה מעידו פליישר, ג'וג'ו פלאס, ליס שושי, פול סטול ולנדון מילבורן. בצד השני, עודד קטש העלה את ליאור אליהו, תמיר בלאט, ג'וש אוונס, דאשון באטלר וג'יימס פלדין. אליהו ואוונס שלטו בצבע בתחילת המשחק והריצו את האדומים ל-3:12. בר טימור שעלה מהספסל נתן זריקת מרץ נוספת לקבוצה של קטש, ועם שבע נקודות שלו היתרון צמח ל-24:10. עד סיום הרבע המארחת צמצמה מעט וזה 17:27.

רבע 2

שתי שלשות של ג'ייקובן בראון הקפיצו את היתרון ל-18 נקודות, שתיים של טולפסן ועוד שלשה של פמברטון הורידו ל-25:38. אואנס השלים דאבל-דאבל עוד לפני המחצית, דאנק שלו קבע 30:47 לירושלים. עבירה בלתי ספורטיבית של פלדין סידרה למילבורן שתי זריקות עונשין וכדור מהצד, הקבוצה של גרינברג השיגה רק שתי נקודות מהמצב הזה ובירידה לחדרי ההלבשה 34:50 לאדומים.

רבע 3

הקצב הגבוה מהמחצית הראשונה נרגע קמעה עם העלייה לרבע השלישי, חמש דקות לתוך הרבע סל של אוונס, השני מהשדה בלבד של ירושלים ברבע, קבע 41:56. בסיום הרבע לייאפ של ג'יימס פלדין קבע 49:66.

רבע 4

שתי קליעות מוצלחות של טיישון תומאס סגרו ריצת 2:14 של ירושלים והיתרון טיפס כבר ל-51:78. עד הסיום גם תומר לוינסון הצעיר התכבד בדקות ובנקודות, ולאחר 40 דקות המשחק הסתיים ב-64:87 להפועל ירושלים.

פול סטול שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
חזר באשדוד אבל לא הביא שינוי לקבוצה הקורסת של בראד גרינברג. פול סטול/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully