וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדי הילד חושף: ה-NBA רשמה אותי כבן 25, בפועל אני בן 26

כוכב סקרמנטו גילה שהוא למעשה יליד 1992 למרות הרישום הכוזב של הליגה, וטען שהאחראים על כך ב-NBA הסתמכו על ויקיפדיה: "חושבים שאני צעיר יותר, וזה פועל לטובתי"

רויטרס

פרשייה חדשה ומשונה מטרידה את מנוחתם של ראשי ה-NBA: כוכב סקרמנטו באדי הילד חשף אמש (חמישי) שבניגוד לרישומים הרשמיים של הליגה, הוא לא בן 25 - אלא מבוגר בשנה.

"זו אשמת ה-NBA, לא אשמתי", אמר הילד אמש, אחרי שהתראיין לערוץ הטלוויזיה המקומי של סקרמנטו, קיבל מצוות השידור ברכות לרגל יום הולדתו ה-25 (הוא נולד ב-17 בדצמבר), ותיקן אותם ל-26. לטענת הילד, מדובר בפאשלה גדולה של הליגה, משום שהוא סבור שהאנשים האחראים על רישומו ב-NBA הסתמכו על ויקיפדיה - אתר לא רשמי שאמינותו שנויה במחלוקת. "בפעם הראשונה ראיתי את הטעות הזו בויקיפדיה, ואמא שלי שאלה אותי 'למה הם טעו בשנת הלידה שלך?' לא היה לי מושג", סיפר.

עוד בנושא

יוסטון הפסידה במיאמי, שיא קריירה של דונצ'יץ' לא הספיק לדאלאס
המסע הייחודי של פסקל סיאקם מאנונימיות באפריקה לכוכבות בארה"ב
לברון, סטף קרי או אולי יאניס? בואו לגלות איזה כוכב NBA אתם

באדי הילד, סקרמנטו קינגס. AP
הילד בן 26/AP

הילד נולד באיי הבהאמה ובתיכון עבר לאקדמיית כדורסל בקנזס. בניגוד לספורטאים אחרים שהיגרו בעבר ממדינות נחשלות למערב ללא תאריך לידה מדויק, הילד נכנס לארצות הברית עם תעודת לידה אמינה. "בדרכון שלי כתובה השנה 1992. ברשיון הנהיגה שלו כתובה השנה 1992. רק ב-NBA רשמו אותי כיליד 1993, וכנראה שהם פשוט הסתמכו על ויקיפדיה".

השאלה שנשאלת כעת היא האם הטעות ברישום גרמה להטייה מסוימת לטובתו כשנבחר בדראפט. הילד נלקח על ידי ניו אורלינס בבחירה השישית בדראפט 2016, כשהפליקנס ככל הנראה יוצאים מנקודת הנחה שהוא צעיר בשנה מכפי שהוא באמת. כדי למנוע אי נעימויות, מיד כשעבר לסקרמנטו בטרייד בפברואר 2017, הציג הילד לראשי סקרמנטו את הדרכון עם תאריך הלידה האמיתי שלו. "הקינגס מודעים לגיל האמיתי שלי, וזה כל מה שחשוב", אמר אמש.

הילד, שרושם העונה עונת פריצה עם ממוצעים של 19.9 נקודות באחוזים טובים (47.9 מהשדה, כולל 43.3 מהשלוש), מודה ש"זה שחושבים שאני צעיר יותר עובד לפעמים לטובתי, אבל זה לא ממש משנה. אשרוד בליגה הזאת הרבה מאוד שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully