וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תאיץ את המו"מ עם קלאודמיר

20.12.2018 / 9:57

האדומים יקדמו את המו"מ עם הקשר אחרי המפגש מול סכנין בעוד 10 ימים. הקבוצה תנסה לבצע טרייד על גוטליב, נמשכות השיחות עם בניון

יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב צפויים לקדם את המו"מ עם קלאודמיר לאחר המשחק נגד בני סכנין בעוד עשרה ימים. השחקן הביע רצון להצטרף לאדומים אך ידרוש חוזה לעונה וחצי בשכר של כ-150 אלף יורו לעונה, שכרו בבני סכנין. יש לציין כי לשחקן יש הצעות נוספות והוא ירצה לסגור עד פתיחת חלון ההעברות בקבוצה חדשה. פריירה הגיע לישראל לפני ארבע וחצי שנים, שיחק ארבע עונות בהצלחה בבית"ר ירושלים ובחצי העונה האחרונה בבני סכנין, שם איבד את מקומו בהרכב.

עוד בנושא:

המטרה של הפועל תל אביב: לצרף את בניון או ערן לוי עד פתיחת החלון
הייאוש מכרסם בהפועל תל אביב: "הבעיה כאן עמוקה, בינואר יהיו שינויים"

קלאודימיר פריירה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך להפועל תל אביב? קלאודמיר במדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

בנוסף לקשר הברזילאי, בהפועל תל אביב ירצו לצרף עוד שני שחקנים לחלק הקדמי, כאשר הדברים תלויים גם בטרייד אפשרי על אדי גוטליב. אם הפועל באר שבע תקלוט את גוטליב, ידרשו האדומים לפחות שני שחקנים מבין שיר צדק, חנן ממן, ניב זריהן ועדן בן בסט. בהפועל תל אביב חוששים לוותר על גוטליב ולהישאר ללא בלם ולכן מתכוונים לפעול בזהירות בנושא. על אף המסרים של ראשי הקבוצה כי הם בשלב זה יורדים מיוסי בניון, השיחות עם נציגיו נמשכו אתמול ורק לאחר החלטת בניון בנוגע להצעה שקיבל מבית"ר ירושלים, ניתן יהיה לדעת אם אפשר להתקדם בנושא.

פייסל מוליץ', שהיה מחוץ לסגל הקבוצה במשחק האחרון והעביר ביקורת על המועדון ועל המאמן אופיר חיים, עשוי לפתוח מול הפועל קטמון במשחק הגביע ביום ראשון. בהפועל תל אביב לא אוהבים את הפטפטת המיותרת של החלוץ אך בשלב זה, במיוחד לאור העובדה שלקבוצה אין חלוצים, הוא עשוי לקבל הזדמנות. בינואר מוליץ' צפוי לעזוב את הקבוצה ולחפש קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully