וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי יעבור ניתוח וסיים את העונה

18.12.2018 / 10:51

מכה לאדומים: החלוץ שסובל מבעיית הסחוס בברכו ייאלץ לעבור התערבות כירורגית ויעבור תקופת שיקום של 6 חודשים לפחות. גם פייסל מוליץ' לא צפוי להמשיך. הקבוצה תנסה להתחזק בשני חלוצים בינואר

קובי אליהו

מכה להפועל תל אביב: חלוץ וכוכב הקבוצה עומר דמארי ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כשישה חודשים לפחות, מה שאומר שאת העונה הנוכחית הוא סיים. דמארי, שכבש העונה שני שערים עבור האדומים והגיע כתקווה הגדולה של הקבוצה בקיץ, סובל מבעיות בסחוס בברכו והוא צפוי לחזור בהדרגה רק לקראת פתיחת האימונים בעונה הבאה.

לאור העובדה שהקבוצה איבדה את דמארי, היא תנסה להתחזק בשני חלוצים היות וגם פייסל מוליץ' צפוי לעזוב את המועדון בקרוב. בקבוצה ינסו לבצע טרייד עבור אחמד עאבד ואולי גם עבור אדי גוטליב, אך יצטרכו לקבל בלם בתמורה היות וכרגע יש לאופיר חיים שלושה בלמים בלבד בסגל - אוראל דגני, אדי גוטליב ורז שלמה.

עוד בנושא:

הייאוש מכרסם בהפועל תל אביב: "הבעיה כאן עמוקה, בינואר יהיו שינויים"
מכבי נתניה: אייל סגל נפגש עם ערן לוי, השניים יישרו את ההדורים
חוזהו של שרון מימר יוארך אוטומטית אם יעפיל לפלייאוף העליון
שיטת הגנרל: התוכנית של ולאדן איביץ' להבטחת האליפות של מכבי תל אביב

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי נפצע. ברני ארדוב
סיים את העונה? דמארי/ברני ארדוב

דמארי (29) הוא שחקן הפועל תל אביב היחיד שכבש שני שערים העונה, כך שמדובר במכה להתקפה הגרועה בליגה. החלוץ שגדל ופרץ במכבי פתח תקוה ורשם קדנציה נהדרת בהפועל תל אביב מ-2011 עד 2014 התקשה לחזור ליכולת השיא שלו מאז היציאה לאירופה. אחרי קדנציה די מוצלחה באוסטריה וינה, הוא לא הצליח להטביע חותם בשלוש הקבוצות של רד בול - לייפציג, זלצבורג וניו יורק ולאחר מכן שב ארצה למכבי חיפה לפני שנה וחצי אך כבש ארבעה שערי ליגה בלבד ב-27 משחקים. העונה כאמור הוא כבש שני שערים במדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully