וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייאוש מכרסם בהפועל תל אביב: "הבעיה כאן עמוקה, בינואר יהיו שינויים"

16.12.2018 / 7:00

האדומים רשמו משחק 12 ברציפות ללא ניצחון והתסכול מתפשט במועדון. דגני צרח על השחקנים: "זה לא יכול לקרות לנו", מוליץ' התלונן: "לא מבקיעים ועדיין לא נותנים לי צ'אנס", בריהון וקלאודמיר על הכוונת

יוסי ציפקיס

1. הייאוש מכה בהפועל תל אביב

אווירה של ייאוש ליוותה את אנשי ושחקני הפועל תל אביב לאחר ה-1:1 הביתי אתמול (שבת) נגד הפועל חדרה. עם הירידה לחדר ההלבשה הקפטן אוראל דגני צרח בחדר ההלבשה: "כל פעם אנחנו הולכים אחורה אחרי גול ומביאים את היריבה עלינו, מה קורה כאן? איך אנחנו מפסידים כדורים ראשונים בראש? זה לא יכול לקרות במצב כזה, חייבים לשמור על גול כזה ולהביא את הנקודות".

שחקני הפועל תל אביב יצאו בליווי מאבטחים על רקע עשרות האוהדים שהמתינו בחוץ וגידפו אותם ואת ראשי המועדון. במועדון אמרו: "אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים הבנו שהבעיה כאן יותר עמוקה ממה שחשבנו, לכן פחות הופתענו היום, אבל נעשה מה שצריך כדי לצאת מהמצב הזה. בינואר יהיו שינויים".

עוד בנושא

מאבטחים ליוו את שחקני הפועל תל אביב ביציאה מאצטדיון המושבה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני מאוכזב. קובי אליהו
"זה לא יכול לקרות במצב כזה". אוראל דגני/קובי אליהו

2. חשש מהיעדרות ארוכה של ספורי ודמארי, מוליץ' מאוכזב

בהפועל תל אביב היו רוצים לחסוך את חוזהו של אחמד עאבד, שאתמול לא שותף אפילו כחילוף שלישי וקאיו שכלל לא היה כשיר, עלה במקומו. בנוסף פייסל מוליץ' הוצא מהסגל ואף אמר בסיום לשחקנים: "לא משנה שלא מבקיעים ולא מביאים נקודות, עדיין ממשיכים עם אותם שחקנים ולא נותנים לי צ'אנס, בגלל זה הפועל נראית ככה". מוליץ' גם הלין בשבוע שעבר על המאמן אופיר חיים וגם בשל כך הוצא מהסגל.

בנוגע לפצועים, האדומים חוששים כי עומר דמארי ורמזי ספורי ייעדרו מהמשחקים הקרובים. דמארי סובל מרגישות בברך וייבדק, כמו גם רמזי ספורי שסבל מכאבים עזים בכף הרגל, מקום בו סבל משבר לא מזמן.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: אדי גוטליב התעמת עם אוהדים והודח מהסגל לשבת

לכתבה המלאה
פייסל מוליץ' שחקן הפועל תל אביב מול שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מקבל צ'אנס. פייסל מוליץ'/ברני ארדוב

3. יעקב בריהון על הכוונת, גם יוסי בניון מסקרן את האדומים

3. אחד השמות שבהפועל היו רוצים לראות הוא יעקב בריהון, שצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים בינואר. הפועל תל אביב תחל במגעים עם הירושלמים, אך האדומים לא יהיו מוכנים להשאלה ללא אופציית רכישה סבירה.

נסיונות לענין את האחים ניסנוב ואופיר חיים בערן לוי נענו בשלילה בשלב זה, אך לא נפסלו על הסף: "אנחנו צריכים גולים וכל שחקן שיכול לייצר כאלה הוא אופציה עבורנו, במיוחד בשוק הדל שיש כאן", מסרו. האדומים גם הביעו התעניינות ביוסי בניון אבל נראה כי בשלב זה הקשר ממתין לבית"ר ירושלים, בה הוא רוצה לסיים את הקריירה.

בהפועל תל אביב יבדקו אופציות של חלוצים זרים כאשר המטרה היא לצרף שניים-שלושה שחקנים משמעותיים בינואר. בנוגע לאדי גוטליב, שיעמוד לוועדת משמעת בעקבות העימות עם האוהדים, במועדון עדיין לא החליטו לגבי עתידו של הבלם, אך אם יעזוב יהיה זה רק תמורת סכום גבוה או בטרייד תמורת מספר שחקנים.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא קלאודמיר שאיבד את מקומו בהרכב בני סכנין. בהפועל תל אביב יבדקו אפשרות לצרפו.

יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יביא את השינוי שהפועל תל אביב צריכה? יעקב בריהון/יוסי ציפקיס

4. הפועל תל אביב משוועת לתמיכת האוהדים

בשורה התחתונה, האנרגיות של האדומים שידרו פאניקה, בניגוד גמור לאופטימיות של המאמן אופיר חיים. איפה האמת? כנראה שהיא איפשהו באמצע, אבל הפאניקה ומחאות האוהדים יכולים רק לקחת את הקבוצה אחורה. בהפועל תל אביב הנוכחית אין בעיה של מחוייבות או השקעה, יש בעיה ברמת היכולת בפעולה האחרונה ובקושי להתמודד עם הלחץ. בהפועל תל אביב יש הרבה שחקנים שהסיטואציה של לחץ במועדון גדול חדשה להם, ואלה יצטרכו את הקהל מאחוריהם למאבק הזה, אחרת הם רק יילחצו ויסתבכו. תמיכה של האוהדים זה היתרון הכי גדול של הפועל תל אביב במאבקי התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully