וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האוהדים מחו, מאבטחים ליוו את השחקנים, ניסיון לצרף את בריהון. עגייב: "סיוט"

15.12.2018 / 20:00

הפועל תל אביב שבורה מה-1:1 הדרמטי מול חדרה, עגייב: "כבר לא יודע איך לתרץ". עשרות אוהדים חיכו מחוץ לאצטדיון וגידפו את השחקנים וההנהלה. אופיר חיים: "לא אשן בלילה". תיעשה פנייה לבית"ר ירושלים

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי
מה יהיה? אופיר חיים/שלומי גבאי

התקופה האיומה של הפועל תל אביב נמשכה גם הערב (שבת), עם משחק 12 (!) ברציפות ללא ניצחון - הפעם 1:1 בבית מול הפועל חדרה. קאיו המחליף העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-88 ונדמה היה שהרצף העגום סוף סוף יגיע לסיומו, אלא שבהפועל תל אביב הנוכחית, גם 0:1 ביתי על הפועל חדרה בדקה ה-88 לא מספיק. דובב גבאי השווה בתוספת הזמן, והקבוצה של אופיר חיים תקווה לצאת מהברוך בשבוע הבא, כשתתארח אצל הפועל קטמון במסגרת גביע המדינה.

בתוך כך, עשרות אוהדים המתינו להנהלה ולשחקנים מחוץ לאצטדיון וגידפו אותם עם יציאתם. על פי החלטת המשטרה, כל שחקן לווה על ידי שני מאבטחים ביציאה מהאצטדיון, כולל המאמן אופיר חיים.

ואם זה לא מספיק, הרי שעומר דמארי נפצע והוחלף במחצית לאחר שהתלונן על כאבים בברך, בעוד אמיר עגייב סבל מכאבים וגם רמזי ספורי התלונן על כאבים.

ראשי המועדון יפנו לבית"ר ירושלים בנוגע לאפשרות לצרף את יעקב בריהון בינואר. אופיר חיים אימן את בריהון בעבר בראשון לציון ומעוניין לצרפו לסגל. בבית"ר מעוניינים להשאיל את בריהון אך השחקן מעוניין אך ורק לעזוב באופן סופי בשלב זה ומסרב להיות מושאל.

"בסך הכל התחלנו את המשחק מצוין, היינו צריכים להוביל בשער אחד לפחות בחצי הראשון. בחצי השני איבדנו את הקצב, הצלחנו להבקיע בדקה מאוד קריטית אבל ספגנו שער לא מחויב", סיכם אופיר חיים. "זה קשה מאוד, אין מה להגיד, שלוש הנקודות היו צריכות להיות אצלנו ביד. אני אופטימי מאוד ולוקח מפה הרבה דברים טובים, יש פה קבוצה טובה ונעשה הכל כדי לצאת מהמצב הזה. אין פה ספק בכלל שמבחינת כמות שערים ונקודות אנחנו בבעיה, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה".

המאמן האדום הוסיף ואמר: "יש המון דברים לעבוד עליהם, נתחזק בינואר, נביא שחקנים, יש פה בסיס טוב ואינטנסיביות שאין בהרבה קבוצות. צריך להמשיך ככה, היום לא אשן אבל מחר בבוקר אחשוב בטירוף על המשחק הבא".

אמיר עגייב היה מתוסכל הרבה יותר: "זו אכזבה וסיוט. בקושי ישנו בחודש האחרון ועכשיו בכלל. המשחק עמד להיגמר וככה קיבלנו 1:1. זה כואב. אנחנו תמיד מאמינים, ראו את זה היום. יש פה קבוצה טובה, חדר הלבשה בריא, הנהלה טובה שדואגת ותנאים הכי טובים בארץ. אני לא האמנתי שיגיעו היום אלף אוהדים והגיעו המון כדי לתמוך בנו. אם אני אגיד שאנחנו חסרי מזל אני אישמע קלישאתי, אבל באמת סחר לנו מזל והגרוש ללירה. אני כבר לא יודע איך לתרץ כבר".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 דרמטי מול הפועל חדרה

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
שומר על אופטימיות. אביטן/שלומי גבאי

חדרה, מנגד, סופרת בעצמה משחק שישי רצוף ללא ניצחון, אך היא כמובן יוצאת מרוצה מהמשחק הערב. ניסו אביטן סיכם: "אני לא מסופק. בחצי הראשון הייתי מאוד לא מרוצה, בשני כן אבל השחקנים התעייפו ומבחינתי זו נקודה מאוד יקרה וחשובה ששומרת על מרחק משמעותי מקבוצות תחתית. מבחינתנו זה העיקר, לשמור על מרחק סביר מהתחתית. אנחנו מאוד רוצים לנצח, שיחקנו היום בשביל לנצח במשחק חוץ קשה, אבל באותה נשימה זו נקודה מאוד יקרה, בטח בהתחשב במה שקרה על המגרש. כל תשומת הלב קצת השפיעה על הזרים, נשתדל שפרדי יחזור לשחק ולהיות כמו שאנחנו מצפים ממנו, בשפת הגוף הוא משדר דברים שאנחנו לא רוצים שישדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully