וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של הפועל תל אביב: לצרף את בניון או ערן לוי עד פתיחת החלון

19.12.2018 / 7:10

המגעים עם בניון יתקדמו רק אם יחליט שהוא לא מגיע לבית"ר. לוי ירצה חוזה לעונה וחצי ויש לו הצעות נוספות, גם עדן בן בסט בתמונה. גורם: "אנחנו צריכים ניסיון וגולים, כל מי שמתאים יכול לעזור"

קובי אליהו

העובדה שעומר דמארי סיים את העונה וכי כמעט ולא נותרו שחקנים מנוסים בסגל, הביאה את ראשי הפועל תל אביב והמאמן אופיר חיים להחלטה לצרף לפחות שחקן אחד מנוסה עד לפתיחת חלון ההעברות. השם המועדף הוא של יוסי בניון שכרגע ללא קבוצה ובמועדון מוכנים להציע לו חוזה לשנה וחצי ולשוחח גם על תפקיד מקצועי בסיום החוזה, אך בשלב זה בניון נמצא במגעים עם בית"ר ירושלים והמגעים יתקדמו רק לאחר שיקבל החלטה סופית אם הוא מגיע לבירה או לא.

אם בניון יילך לבית"ר, מי שצפוי לחזור ולעלות על הפרק הוא ערן לוי. הדעות לגבי לוי במועדון חלוקות אך אחד מבעלי המועדון אמר אתמול: "אנחנו צריכים ניסיון וצריכים גולים, כל מי שמתאים לתנאים הללו יכול לעזור". לוי עצמו ירצו חוזה לעונה וחצי ויש לו מספר הצעות נוספות כך שכלכלית הפועל תל אביב תצטרך להציע לו חוזה ראוי. גם עדן בן בסט בתמונה מבחינת הפועל תל אביב, אך הפועל באר שבע לא החליטה אם לשחררו כשגם הפועל חיפה בתמונה.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: עומר דמארי יעבור ניתוח וסיים את העונה
הייאוש מכרסם בהפועל תל אביב: "הבעיה כאן עמוקה, בינואר יהיו שינויים"
מכבי נתניה: אייל סגל נפגש עם ערן לוי, השניים יישרו את ההדורים

יוסי בניון מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
בדרך לעוד קבוצה בקריירה הארוכה? יוסי בניון/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב לא הופתעו מחוות הדעת הנוספת לגבי עומר דמארי ואמרו אתמול: "הוא הרגיש שהוא כבר לא יכול לתרום וזה בסדר". על פי הסדר הביטוח של הפועל תל אביב, היא תקבל חלק נכבד מחוזהו בעונה הנוכחית ותוכל להשתמש בו לרכש. דמארי עצמו אמר אתמול לאנשי הפועל: "באמת שרציתי, ניסיתי הכל מתחילת העונה. הכאבים חוזרים והורגים אותי ואני מרגיש שאני לא יכול לתרום ככה".

בנוגע לקלאודמיר פריירה, בהפועל תל אביב מעריכים שרק לאחר משחק הליגה מול בני סכנין יוכלו להתקדם בנושא, מה גם שסכנין מתמודדת עם הקבוצה בתחתית ועשויה להערים קשיים. פריירה צפוי להיות מבוקש בינואר וגם הוא ידרוש חוזה לעונה וחצי. בהפועל תל אביב יעקבו גם אחר מצבו של אנתוני וארן בבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully