וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון חוזרת לעצמה, סטפן קרי מודה: "שום דבר לא נוח בעונה הזאת"

ד'אנטוני הילל את הארדן ופול אחרי שבירת שיא השלשות: "שניים מהרכזים הגדולים אי פעם". האלופה הפסידה ביוטה: "מרווח הטעויות שלנו נמוך יותר העונה". אנתוני דייויס מתייחס לדבריו של לברון

רויטרס

יוסטון שברה הלילה (בין רביעי לחמישי) את שיא השלשות למשחק אחד ב-NBA, כשצלפה 26 כאלה ב-118:136 על וושינגטון. לקראת הסיום, כשהבינו שחקני ואוהדי הרוקטס שניתן לשבור את השיא שקבעה קליבלנד מול אטלנטה במרץ 2017, האיצו פחות או יותר בכל שחקן שהחזיק בכדור מחוץ לקשת לזרוק לסל. 31.1 שניות לבאזר היה זה מייקל קרטר וויליאמס (25 אחוז ל-3 לאורך הקריירה, 7 מ-19 העונה), דווקא מייקל קרטר וויליאמס, שדאג לעשות היסטוריה.

גם הלילה ג'יימס הארדן היה איש המפתח, עם 35 נקודות. האיש והזקן נמצא בכושר נהדר, עם 38.6 נקודות ו-7.8 אסיסטים בחמשת הניצחונות האחרונים של הרוקטס, וביחד עם ההתעוררות של כריס פול, סגנית אלופת המערב מתחילה לחזור ולהיראות כמו עצמה. "זה היה כיף", אמר הרכז הוותיק. "אלה לא דברים שאתה יכול לעשות לעתים קרובות, זה משהו שכולנו נזכור. זה די מגניב להיות חלק מזה, להיכנס לספרי ההיסטוריה".

מייק ד'אנטוני יודע מה המפתח למומנטום של קבוצתו: "יש לנו שניים מהרכזים הטובים בהיסטוריה ואנחנו פשוט רוכבים עליהם".

עוד בנושא:

יוסטון שברה את שיא השלשות, גולדן סטייט הפסידה ביוטה
"שחקן עצום, אבא עצום": כשלברון ג'יימס חשף את הצד הרך שבו
לברון, סטף או אולי יאניס? בואו לגלות איזה כוכב NBA אתם
לברון ג'יימס: "אנתוני דייויס ללייקרס? וואו, זה יהיה מדהים"

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
בכושר נהדר, וזה בא לידי ביטוי גם בניצחונות. הארדן/AP

ומסגנית המערב לאלופת המערב ואלופת הליגה, גולדן סטייט. בתשע הפעמים הקודמות שקווין דוראנט וסטפן קרי קלעו לפחות 30 נקודות כל אחד באותו משחק הווריירס ניצחו, אך הפעם הם נכנעו ביוטה אחרי ערב התקפי אותו יעדיפו לשכוח. 40 אחוז מהשדה, 10 שלשות בלבד, 18 אסיסטים בלבד - ככה לא נראית גולדן סטייט בדרך כלל.

"כרגע אנחנו חושבים קצת יותר מדי", הודה סטפן קרי. "להיות בריאים זה הדבר הכי חשוב בבניית מומנטום. היינו קרובים מאוד, נלחמנו, האנרגיה שלנו היתה מצוינת. מרווח הטעויות שלנו קטן יותר העונה וזה לא פשוט. אין שום דבר נוח בעונה הזאת, אנחנו רוצים לחזור להיות דומיננטיים, נמשיך לעבוד כדי לנסות להשיג את הכימיה הזאת ולשחק את הכדורסל שאנחנו יודעים".

עוד באותו נושא

יוסטון שברה את שיא השלשות, גולדן סטייט הפסידה ביוטה

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
רוצה לחזור להיות דומיננטי. קרי/AP

אנתוני דייויס יהיה שחקן חופשי בקיץ של 2020, אך הוא מהווה את החלום הרטוב של לא מעט קבוצות כבר עכשיו. אמש אמר לברון ג'יימס שזה "יהיה מדהים" לשחק עם כוכב ניו אורלינס בלייקרס, אך לעת עתה דייויס מנסה להתרכז בהווה. "זה מגניב לשמוע ששחקן כזה אומר שירצה לשחק איתי, אבל כרגע אני מנסה להפוך את הקבוצה שלי. אם אנחנו במאזן 17:15 זה אומר שאני לא עושה את העבודה שלי כמו שצריך".

כשבכל זאת נדרש לעתידו השיב האיש והגבה: "כשיגיע הזמן נראה מה יקרה. אני אוהב את החברים שלי לקבוצה, אוהב את ניו אורלינס, את האוהדים ואת האוכל. כרגע, הפוקוס שלי הוא אך ורק על הקבוצה הנוכחית שלי".

שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
העתיד יחכה. דייויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully