וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן עצום, אבא עצום": כשלברון ג'יימס חשף את הצד הרך שבו

קינג ג'יימס ניחם את בנו אחרי משחק מתסכל, המחיש שוב מדוע הפך לקונצנזוס, והזכיר לכולם את סיפור חייו הלא פשוט. צפו בסרטון שריגש את ארצות הברית

רויטרס

סביר להניח ששני בניו של לברון ג'יימס, ברוני (13) וברייס (11), לעולם לא יצליחו להגיע אפילו למחצית מההישגים של אביהם אם אכן יבחרו בקריירה ככדורסלנים. כך או כך, קינג ג'יימס עוקב מקרוב אחר מעלליהם על הפרקט, ומסתבר שגם שם הוא מסוגל לספק רגעים מעוררי השראה.

אמש (רביעי) פרסם ג'יימס בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו רגע אינטימי ויוצא דופן עם בנו הצעיר, ברייס (11). בסרטון נראה ג'יימס מנסה לעודד את רוחו של ברייס אחרי משחק אישי מאכזב, שאמנם הסתיים בניצחון אבל השאיר את ג'יימס ג'וניור בטעם מריר, בין היתר משום שלא קלע את הסלים המכריעים במשחק.

ג'יימס קרא לבנו והושיב אותו לשיחה אישית עם מסר חשוב. על הדרך, הוא גם הפגין פעם נוספת את הזיכרון הפנומנלי המפורסם שלו, כשפירט בצורה מלאה את המהלכים של בנו במאני טיים.

"אתה אחראי לשלושה מהמהלכים הכי חשובים במשחק", נראה ג'יימס אומר לבנו תוך כדי חיבוק אבהי. "לקחת את ריבאונד ההתקפה במינוס ארבע וקלעת, נכון? אחר כך מסרת את המסירה לשחקן שקלע סל ועבירה, ואחר כך מסרת לו את המסירה שהובילה לסל הניצחון. אם אתה קולע או מחטיא, אל תדאג מזה בן. נתת חתיכת משחק, אני גאה בך".

עוד בנושא

לברון ג'יימס: "אנתוני דייויס ללייקרס? וואו, זה יהיה מדהים"
לברון, סטף או אולי יאניס? בואו לגלות איזה כוכב NBA אתם
למה אף כוכב לא רוצה להצטרף ללברון ג'יימס בלייקרס?

ארצות הברית מאז ומתמיד חובבת קיטש, והסרטון של ג'יימס אכן מתובל בלא מעט קיטשיות, אולם האמריקאים גם מצאו בו אותנטיות והתרגשו פעם נוספת מלברון, שהולך והופך לקונצנזוס, בעיקר בזכות פועלו מחוץ למגרש.

"שחקן עצום, מאמן עצום, אבא עצום", שיתפו ב"ספורטס אילוסטרייטד" את הסרטון, שגרף מאות צפיות, לייקים ושיתופים דקות מרגע שפורסם על ידי ג'יימס עצמו באינסטגרם.

"לברון מנסה לעודד את בנו אחרי משחק זה אחד הדברים הכי טובים שיצא לנו לשמוע", נכתב ב-SBNation, ובמגזין "סלאם" נכתב: "ידע זה כוח - לברון חולק עם בנו רגע שכל כדורסלן יכול להעריך".

הסרטון הראה צד אחר של לברון, וריגש עוד יותר בעיקר בגלל נסיבות חייו. ג'יימס גדל בבית חד הורי לאם בת 16 בלבד, ולמעשה לאורך כל שנות ילדותו לא הייתה לו דמות אב. זהותו של אביו הביולוגי, אנתוני מקללנד - שנטש את המשפחה כשג'יימס היה פעוט - נותרה מסתורית וחשאית במידה מסוימת עד עצם היום הזה, אם כי ידוע שיש לו עבר פלילי עשיר שכלל לא מעט עונשי מאסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס עם ילדיו. GettyImages
לברון עם ילדיו בשנת 2015/GettyImages

האבהות של ג'יימס, כפי שמשתקפת בסרטון, חמה ומחבקת, אולי כתגובת נגד להיעדרות של אביו. "במשך כל הילדות נטרתי טינה לאבא שלי", סיפר ג'יימס השנה בראיון מלב אל לב. "על כל דבר שהיה קשור אליו אמרתי 'שיילך להזדיין, הוא נטש אותי. למה הוא עשה את זה לאבא שלי? אמא שלי הייתה בת 16 כשילדה אותי, בכיתה י'. אמרתי לעצמי שאם אי פעם אפגוש אותו, אתעלם ממנו לגמרי.

אלא שעם השנים, טוען לברון, היחס כלפי המעשה של אביו התרכך. "ככל שבגרתי אמרתי לעצמי, 'לעזאזל, מה עבר עליו? האם קרו דברים מחוץ לשליטתו? הוא הסיבה שאני האבא שאני היום. אני תמיד רוצה לשמש דוגמא לילדיי ולהיות דמות האב שמעולם לא חשים טינה כלפיה".

ג'יימס הצהיר לא אחת שהמשאלה הגדולה שלו לקראת סיום הקריירה היא לשרוד ב-NBA מספיק שנים כדי להיות שחקן פעיל גם בזמן שבנו הבכור ברוני (13) יתקבל לאחת הקבוצות. כדי לעמוד ביעד הוא יצטרך לעשות מאמץ עילאי בהתחשב בעובדה שבעוד עשרה ימים ימלאו לו 34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully