וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הביסה 63:79 את חימקי מוסקבה

הצהובים השיגו ניצחון רביעי העונה ביורוליג: אחרי מחצית צמודה, הם נתנו גז ברבע השלישי ומאז לא הביטו לאחור וגברו על הרוסים, שהתקשו בלי שבד וגיל הפצועים. ריי בלט עם 17 נקודות

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב עם קנדריק ריי. דני מרון
הצהובים חזרו לנצח. דיאנדרה קיין וקנדריק ריי/דני מרון

אחרי ההפסד המתסכל לבאסקוניה במשחק הקודם, מכבי תל אביב חזרה הערב (רביעי) לנצח ביורוליג עם 63:79 ביתי על חימקי מוסקבה במסגת המחזור ה-13. אחרי מחצית ראשונה די צמודה, אלופת ישראל עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי ולא השאירה לרוסים, שהגיעו בלי הכוכבים הפצועים אלכסיי שבד ואנתוני גיל, שום סיכוי. קנדריק ריי בלט עם 17 נקודות (4 מ-4 לשלוש) מהספסל, סקוטי ווילבקין גם נראה טוב מאוד עם 14. הצהובים, ששיפרו את מאזנם ל-9:4 והשיגו ניצחון ביתי שני העונה במפעל, לא יכולים לחגוג יותר מדי שכן כבר מחר בצהריים הם ייצאו לקובנה לקראת המשחק הבא שלהם במפעל, נגד ז'לגיריס ביום שישי הקרוב.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, וחימקי ניצלה יכולת רעה ובילבול בהתקפה הצהובה כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 16:18. ברבע השני סקוטי ווילבקין העביר את היתרון למארחים, שירדו להפסקה ביתרון מינימלי של 31:35. הרבע השלישי נפתח עם 2:10 ומאז הצהובים לא הביטו לאחור בדרך ליתרון דו ספרתי מבטיח ו-42:61 בכניסה לרבע המכריע, שהיה בעיקר גארבג' טיים. 63:79 למכבי תל אביב על חימקי מוסקבה בסיום.

עוד בנושא:

האנשים שמנצחים משחקים: ניתוח סטטיסטי של מכבי תל אביב
במכבי תל אביב יודעים: הפסד לחימקי מוסקבה יחסל את סיכויי ההעפלה

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דיאנדרה קיין מטריף את הקהל בהיכל/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם: סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק. האחרון ניצל בילבול הגנתי והעלה את הצהובים ל-4:6 עם דאנק נאה. צ'ארלס ג'נקינס סחט גם עבירה אחרי שלשה והעלה את האורחים ל-6:8. שלשה של ג'ייק כהן העלתה את הצהובים ל-10:12, אבל טוני קרוקר החזיר את היתרון לחימקי וקבע 15:16. סל של טוני קרוקר סיים את הרבע הראשון והעניק לחימקי יתרון 16:18.

רבע 2:

שלשה של ג'ון דיברתולומאו כבר בתחילת הרבע החזירה את היתרון לצהובים, 18:19. הרוסים ענו עם 0:5, הקהל הגיב עם שריקות בוז ויאניס ספרופולוס הזעיק פסק זמן. האורחים המשיכו לשלוט בקצב וג'ורדן מיקי העלה את חימקי ל-25:29. סקוטי ווילבקין איזן ל-29:29 כשנותרו קצת יותר משלוש דקות להפסקה. ווילבקין החזיר את היתרון למכבי עם שלשה ועבירה, הוא דייק מהקו והצהובים עלו ל-29:33. מכבי שמרה על היתרון וירדה למחצית ביתרון 31:35.

עוד באותו נושא

האנשים שמנצחים משחקים: ניתוח סטטיסטי של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אנג'לו קלויארו חוגג/דני מרון

רבע 3:

שלשה של סקוטי ווילבקין בתחילת הרבע העלתה את מכבי ל-31:38. אנג'לו קלויארו השלים ריצת 0:8 מתחילת הרבע והעלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי של 31:43. הרוסים פשוט לא הצליחו לקלוע, התפרעו עם זריקות קשות מחוץ לקשת ונראו רע מאוד. שלשה של קנדריק ריי העלתה את המארחים ליתרון 36:48. יובל זוסמן צלף מהצד צ'אקה וקבע 40:51. דיאנדרה קיין מצא את אלכס טיוס להאלי-אופ שהרים את הקהל הצהוב והעלה את מכבי ל-42:58. הצהובים המשיכו בהתפוצצות שלהם ושלשה של קנדריק ריי קבעה 42:61, שהייתה גם תוצאת הרבע.

רבע 4:

כבר בתחילת הרבע הרביעי נראה היה שהרוסים מוותרים על המשחק, וכי הם מבינים שלא יוכלו לחזור מהבור העמוק אליו נקלעו. קנדריק ריי, שפשוט להט מהרגע בו עלה להספסל, העלה את הצהובים ליתרון 20 וקבע 54:74. מכבי תל אביב ניצחה בסיום 63:79.

קלעו למכבי תל אביב: קנדריק ריי 17 נקודות (4 מ-4 לשלוש), סקוטי ווילבקין 14, מייקל רול 10 ו-5 אסיסטים, דיאנדרה קיין 9 ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 7, טאריק בלאק 6, 9 ריבאונדים ו-4 איבודים, ג'וני אובריאנט 5, ג'ייק כהן 3, ג'ון דיברתולומאו 3, יובל זוסמן 3, אלכס טיוס 2 ו-5 ריבאונדים.

קלעו לחימקי מוסקבה: ג'ורדן מיקי 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, טוני קרוקר 11, איגור ויאצלב 11, צ'רלס ג'נקינס 8, די בוסט 6 ו-5 ריבאונדים, סרגיי מוניה 5 ו-5 ריבאונדים, מלקולם תומאס 5 ו-7 ריבאונדים, סטפן מרקוביץ' 2 ו-7 אסיסטים. אנדריי זוקוב (12:13 דקות) וגארלון גרין (11:58) שותפו, אך לא קלעו.

שחקני מכבי תל אביב דיאנדרה קיין, אלכס טיוס, סקוטי ווילבקין, ג'וני אובריאנט. דני מרון
שלטו בעניינים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון ביתי שני העונה ביורוליג. יאניס ספרופולוס/דני מרון
שחקני העבר של מכבי תל אביב מייסיאו באסטון, טל בורשטיין, גור שלף, ניקולה וויצ'יץ', דרק שארפ. דני מרון
זכו לטקס מכובד. דרק שארפ ומייסיאו באסטון בתמונה נוסטלגית עם טל בורשטיין, ניקולה וויצ'יץ' וגור שלף/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully