וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יודעים: הפסד לחימקי מוסקבה יחסל את סיכויי ההעפלה

19.12.2018 / 8:31

הצהובים לא מעזים לחשוב על תסריט מלבד ניצחון ביד אליהו (21:05, ספורט 5). זוסמן: "ההיעדרות של שבד היא יתרון קטן בשבילנו"

אתר רשמי

במכבי תל אביב מבינים שהפסד לחימקי מוסקבה הערב ביד אליהו (רביעי, 21:05, ספורט 5) יהפוך את סיכויי העלייה לפלייאוף היורוליג קלושים. "יש לנו הרבה מאוד משחקים שאנחנו חייבים לנצח מעכשיו", אמר אתמול יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

הצהובים אופטימיים לקראת הערב, בין היתר לאור העובדה שהרוסים יחסרו את שני הקלעים המובילים שלהם, אלכסיי שבד ואנתוני גיל, אבל הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים לא להיכנס לשאננות בגלל זה. מכבי תל אביב תחסר רק את ג'רמי פארגו שעדיין לא חזר לפעילות מלאה. האמריקאי שעובר טיפולי פיזיותרפיה במקביל לאימונים קלים, התעקש אתמול לעבור את המתיחות ביחד עם שאר השחקנים.

חימקי נחתה במהלך הלילה בישראל ותערוך אימון קליעות ביד אליהו. הקבוצה הרוסית ניצחה בשנה שעברה בפעם הראשונה ביד אליהו, אך המאזן הכללי בין הקבוצות עומד על 2:4 לטובת הצהובים. מתוך ששת המפגשים בין הקבוצות, שלושה נגמרו בהפרש של סל אחד, כך שייתכן שמצפה עוד מותחן גדול.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה את לייטקאבליס בליגת האלופות
הפועל חולון רשמה הפסד דרמטי לוונציה בליגת האלופות

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול יוגב אוחיון שחקן בר טימור. קובי אליהו
"מרגיש שההכנה הייתה טובה מהרגיל". זוסמן/קובי אליהו

"היה לנו אימון טוב, ההכנה יותר טובה למשחק מבדרך כלל ואני מרגיש שאנחנו יותר מוכנים", אמר יובל זוסמן, "אנחנו צריכים לשחק על היתרונות שלנו; לשים את הכדור בצבע, להילחם על הריבאונד ולא לתת סלים קלים. נצטרך לשמור טוב, לעשות הגנת פיק אנד רול טובה, ונקווה שזה יצליח לנו. שבד? קשה לדבר על שחקן שכנראה לא ישחק, אבל זה יתרון קטן בשבילנו. למרות זאת, הם קבוצה שלמה בלעדיו".

זוסמן הפך העונה לבורג משמעותי בסגל של הצהובים אחרי קיץ בו התלבט האם להמשיך. "אני שמח להתפתח בתור שחקן. אני חווה דברים, נהנה מהרגע, מנסה לעבוד הכי קשה שאני יכול. אני מנסה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול להיות".

במהלך המשחק ייערך טקס מיוחד לכבוד דרק שארפ ומייסיאו באסטון, שהגיעו השבוע לישראל לרגל סרט דוקומנטרי שמכינים ביורוליג על הזכיות של הצהובים במפעל בעונות 2003/4 ו-2004/5. השניים נפגשו אתמול לפגישה מצולמת עם ניקולה וויצ'יץ', גור שלף וטל בורשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully