וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את לייטקבאליס 70:97 בחוץ בליגת האלופות

הקבוצה מהבירה ניצלה הגנה חדירה של היריבה הליטאית כדי להשיג ניצחון קל ולקטוע את המומנטום השלילי מהשבוע האחרון. בלאט ופלדין הצטיינו

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. אתר FIBA, אתר רשמי
ניצחון קליל. פלדין/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים גברה הערב (שלישי) 70:97 על לייטקבאליס פוניבז' במשחק חוץ ועלתה למאזן 2:7 בבית ג' של ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מהבירה הצליחה להתאושש משני הפסדים רצופים (לא.א.ק אתונה ומכבי תל אביב) והשיגה תוצאה מצוינת בליטא.

החבורה של עודד קטש פתחה בצורה מהוססת ונקלעה לפיגור קטן 13:6, אבל מאותו רגע זה היה משחק שלה. תמיר בלאט וג'יימס פלדין הכתיבו את הקצב, המארחת הציגה הגנה נרפית וחדירה והקבוצה מהבירה עשתה ככל העולה על רוחה. ההפרש של ירושלים הלך ותפח החל מהרבע השני ועד הבאזר האחרון ובסיום ניצחון קליל.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 19 (8 מ-13 מהשדה), תמיר בלאט 16 ו-8 אסיסטים, טיישון תומאס 16 (7 מ-10 מהשדה), אמארה סטודמאייר 9, ג'וש אוונס וג'ייקובן בראון (6 אסיסטים) 8 כ"א, ג'ו לואל-אקול 6, דשון באטלר 5, יוגב אוחיון ואלכס צ'וברביץ' 4 כ"א, ליאור אליהו 2. בר טימור שיחק ולא קלע.

הרבו לקלוע ללייטקבאליס: מינדאוגס קופסאס 17 ו-10 ריבאונדים, סימאס יסאיטיס 12, ואידאס קריניאוסקאס 10.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. אתר FIBA, אתר רשמי
היווה גורם מכריע בבריחה של ירושלים. תומאס/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 1

הליטאים פתחו טוב, הפעילו את מינדאוגס קופסאס מתחת לסל ועלו ל-6:13. ירושלים שיפרה את הזריקות בהתקפה ויכולת טובה של ג'יימס פלדין הובילה לריצת 2:9 ושוויון 15:15. בצד השני הקבוצה מהבירה הצליחה לבצע כמה עצירות, מה שהוביל אותה למהפך ויתרון 17:21. לייטקבאליס התעוררה בזמן כדי להישאר בתמונה ושלשה של ג'מאר ווילסון על הבאזר קבעה 26:26 בתום הרבע.

עוד באותו נושא

חצאי הגמר וגמר גביע המדינה ייערכו בארנה בירושלים

לכתבה המלאה

רבע 2

ירושלים השתלטה על הנעשה בתחילת הרבע השני, ניצלה תרדמת כללית בהגנה הליטאית ובעזרת ריצת 3:16, פתחה יתרון דו ספרתי משמעותי. ג'יימס פלדין הפציץ, תמיר בלאט ניהל היטב וההתקפה של הקבוצה הישראלית המשיכה לייצר נקודות ולהוביל בהפרשים דו ספרתיים שנעו סביב 10-12 נקודות. האלי הופ יפה של בראון את אוונס קבע את תוצאת המחצית: 41:56 להפועל ירושלים.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אתר FIBA, אתר רשמי
תרם את חלקו. אמארה/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 3

ירושלים לא הורידה רגל מהגז גם בפתיחת הרבע השני ועד מהרה היא ניצלה את ההגנה החדירה של הליטאים כדי לטפס ל-43:63. גם כשהליטאים הצליחו להוריד מעט, האורחת החזירה את היתרון ל-49:69 וכך היא "הרגה" את המשחק מוקדם. שלשה של בלאט ודאנק של תומאס קבעו יתרון שיא של 25 נקודות ובסיום הרבע זה 57:80 לירושלים.

רבע 4

ירושלים המשיכה לרוץ גם ברבע האחרון, שהיה גארבג' טיים במיטבו. קטש שלף מקצה הספסל את ג'ו לואל-אקול, בר טימור ואלכס צ'וברביץ', וגם הם סיפקו את העבודה והעלו ל-61:89. הליטאים לא הצליחו להמתיק את הגלולה ובסיום 70:97.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully