וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנתוני וארן צפוי לחזור לסגל, קונטה מתקרב לחזרה

19.12.2018 / 8:06

החלוץ צפוי לחזור לספסל במשחק הגביע המסקרן מול מכבי תל אביב בשבת, המגן הצרפתי מתאמן בנפרד ועשוי להיות כשיר בעוד כחודש. דרישותיו הכספיות של הבלם יוהאן קאפלהוף גבוהות מדי בשלב זה

קובי אליהו

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שבת שבת את מכבי תל אביב במשחק הכי מסקרן של סיבוב ח' בגביע המדינה. לרשות המאמן ניר קלינגר צפוי לעמוד סגל מלא, כולל החלוץ אנתוני וארן שחזר לאימונים מלאים ואמור להתחיל לקבל דקות. במשחקים האחרונים כמעט שלא נותרו לניר קלינגר שחקני התקפה על הספסל והחזרה של וארן היא קריטית מבחינתו, במיוחד לאור העובדה כי הקבוצה תשחק שלושה משחקים בתשעה ימים.

אנטואן קונטה עורך אימונים בנפרד בבית וגן ובבית"ר מקווים כי בקרוב יוכל להתחיל באימונים מלאים עם הקבוצה ולהיות כשיר לחלוטין בעוד כחודש. אם ירגיש קונטה כאבים, או שלא יעמוד בעומסים, עשויה בית"ר לצרף מגן נוסף. בנוגע לז'אורז'יניו שאמור להתחיל להתאמן עם הקבוצה משבוע הבא, עתידו ייקבע רק לאחר שתושלם מצבת הזרים של הקבוצה.

עוד בנושא:

הבלם ההולנדי יוהאן קאפלהוף מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים
משה חוגג לא פוסל את החזרתו של יוסי בניון לסגל של בית"ר ירושלים

בנוגע לאפשרות צירופו של הבלם ההולנדי יוהאן קאפלהוף, דרישותיו הכספיות של הבלם בשלב זה גבוהות עבור הקבוצה אך הצדדים מנסים למצוא נוסחה שתנחית אותו בבית וגן. לגבי לטל כחילה, בבית"ר שוחחו כבר עם מספר קבוצות שהתעניינו בבלם ואמרו שידרשו כסף עבור שחרורו. עדיין לא ברור אם השחקן ונציגיו יסכימו לכך או שידרשו שחרור ללא תמורה היות והוא מסיים חוזה בתום העונה. בבית"ר לא פסלו את האפשרות שכחילה יישאר במידה ולא יצורף בלם.

בבית"ר שוחחו גם עם מ.ס. אשדוד בנוגע לגבי גדי קינדה, אך הנושא מסובך היות ובית"ר לא תשלם את הסכום שאשדוד דורשת וכל אפשרות לטרייד עבור שחקנים היא בעייתית כרגע ולכן בבית"ר בודקים אופציות נוספות.

שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וארן. סוכנות ג'יני
צפוי לחזור לסגל בשבת. אנתוני וארן/סוכנות ג'יני

שלושה ימים לפני המשחק מול מכבי תל אביב ומכירת הכרטיסים למשחק מתנהלת בעצלתיים. עד עתה קצב המכירה לאוהדי בית"ר איטי יחסית, כאשר נותרה כמות גדולה של כרטיסים ליציעים מזרחי ומערבי. בבית"ר מקווים כי בימים אוהדי הקבוצה יתעוררו ולפחות 20 אלף יגיעו לאיצטדיון. במכבי תל אביב מעריכים כי לפחות 4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה לטדי.

הקרן החדשה לישראל פרסמה היום את סיכום הסיבוב הראשון בליגת העל ושיבחה את המועדון מהבירה: "לראשונה מאז התחיל פרויקט המשקיפים לפני 15 שנים, ביציעי בית"ר ירושלים לא נשמעה אף קריאה גזענית מאורגנת והמונית. בשישה משחקים נשמעו נהמות ביציעים. בשניים מהמקרים, ביציעי בית"ר ירושלים, הנהמות הושתקו על ידי יושבי היציע במהרה".

בית"ר ספגה היום קנס בסך 15,000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדים במהלך משחק מול הפועל תל אביב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully