וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל הביסה בקלות את פנאתינייקוס, באיירן הפתיעה במילאנו

מפגן עוצמה של הבלאנקוס, שהובילו מהפתיחה והביסו 68:89. הגרמנים במאזן 6:7 אחרי 78:80 גדול באיטליה, ניצחון גם לז'לגיריס

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד עם פביאן קוזר, פקונדו קמפאסו. רויטרס
קלי קלות. קמפאסו וקוזר חוגגים לצד לאסו/רויטרס

המחזור ה-13 ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים נוספים להוציא את המפגש של מכבי תל אביב עם חימקי מוסקבה. במוקד עמד הניצחון הקליל של ריאל מדריד על פנאתינייקוס. עוד קודם לכן הצליחה ז'לגיריס קובנה לנצח 71:75 את דרושאפקה ובאיירן מינכן את מילאנו (78:80).

דרושאפקה - ז'לגיריס קובנה 75:71

הליטאים הצליחו להתאושש מההפסד לבאיירן מינכן במחזור שעבר ובזכות רבע רביעי נהדר של 18:26 הצליחו לשפר את מאזנם ל-7:6 בעוד הטורקים האומללים על 12:1. ברנדון דייויס המצוין הוביל את ז'לגיריס עם 17 נקודות ו-4 ריבאונדים כשליאו וסטרמן קולע 12 וארון ווייט מוסיף 10 נקודות ו-6 ריבאונדים בעוד מאריוס גריגוניס קולע 10 ומחטיא זריקת עונשין בצורה לא שגרתית. את הטורקים הוביל ריי מקאלום עם 17 נקודות באחוזים רעים (6 מ-17 מהשדה), ג'ון דיבלר מוסיף 12 ומארקל בראון קולע 11, מייקל אריק סיים עם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים.

מילאנו - באיירן מינכן 80:78

משחק מותח וצמוד בעיר האופנה, שהסתיים לשם שינוי עם החטאות של מייק ג'יימס במאני טיים. 35 שניות לסיום העביר דרק וויליאמס המצוין (21 נקודות) את היתרון לצד של באיירן עם סל ועבירה, ולאחר מכן הגיעו שתי החטאות של ג'יימס בצד השני - האחת בשלשה קשה, השנייה בחדירה בהתקפה האחרונה - כשבתווך ניהאד ג'דוביץ' דייק רק פעם אחת מהקו. בסופו של דבר באיירן המפתיעה עולה למאזן חיובי ועוקפת בטבלה את מילאנו, שנחלשה אחרי פתיחת העונה החזקה. ג'יימס סיים עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים אצל המפסידה, ולדימיר מיצוב הוסיף 16 ו-5 ריבאונדים.

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 68:89

הבלאנקוס מוכיחים פעם נוספת שרצף שני ההפסדים ביורוליג לאולימפיאקוס וצסק"א היה מקרי בלבד, עם ניצחון קליל שני ברציפות מול מי שאמורה על הנייר לתת לה פייט - במחזור הקודם ברצלונה, הערב פאו. הבלאנקוס פתחו יתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, הגדילו אותו ל-20 באמצע הרבע השני ולא הביטו לאחור, למרות נסיונות קאמבק של היוונים. פביאן קוזר היה הקלע הבולט של המנצחת עם 14, פקונדו קמפאסו הוסיף 13, ומנגד משחק טוב של הצמד של פאו בקו האחורי, לנגפורד (20) את קלאתיס (17) לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully