וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס עשוי לפתוח, סולארי: "מלאי כבוד לאליפות העולם לקבוצות"

ריאל מדריד תפגוש את קשימה אנטלרס בחצי הגמר (רביעי, 18:30, ספורט1). המאמן: "הייתי מבריז מבית הספר כדי לצפות במפעל הזה"

AP

ריאל מדריד תקבל מחר (רביעי, 18:30, ספורט1) הזדמנות לשים בצד את הקשיים של העונה הנוכחית באירופה, כשהיא תפגוש את קשימה אנטלרס היפנית בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות. הבלאנקוס זכו בתואר פעמיים ברציפות ושלוש פעמים בארבע השנים האחרונות והם פייבוריטים ברורים להנפה נוספת.

למרות שמולה ניצבת יריבה חלשה בהרבה, ריאל מדריד תעלה בהרכב חזק. קאסמירו עדיין פצוע, אבל גארת' בייל עשוי לשחק אחרי שהחמיץ את המשחק נגד ראיו וייקאנו בסוף השבוע. סנטיאגו סולארי עדיין מתלבט בנוגע לעמדות הקדמיות ויכול להיות שויניסיוס יתופקד בחוד, בעוד קארים בנזמה יתחיל את המשחק על הספסל.

"אנחנו מתייחסים למפעל הזה במלוא הרצינות ונותנים לו המון כבוד", אמר סולארי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "אני זוכר שכילד הייתי מבריז מבית הספר כדי לצפות במשחקים של הגביע הביניבשתי (המפעל הקודם בו נפגשו אלופות אירופה ודרום אמריקה), אני זוכר היטב את הגמר בין סאו פאולו למילאן ב-1993. יש לנו המון כבוד לקשימה. מדובר בקבוצה דינמית שמשחקת במהירות. זו יריבה ראויה".

קשימה אנטלרס היא אלופת אסיה וריאל מדריד היא יריבה מוכרת שלה. לפני שנתיים הן נפגשו בגמר של אותו מפעל והיפנים הצליחו לגרור את הספרדים להארכה, לפני שנכנעו 4:2. "נכון שכריסטיאנו רונאלדו כבר לא שם, אבל תסתכלו על הסגל שלהם ותבינו כמה אנחנו צריכים לדאוג", אמר המאמן גו אויווה, "המשבר של ריאל מדריד קיים רק בספרד. מבחינתנו הוא לא קיים".

עוד בנושא:

ז'וז'ה מוריניו פוטר ממנצ'סטר יונייטד
סיכום הקדנציה הכושלת של מוריניו ביונייטד
סולשיאר המועמד המוביל לאמן את יונייטד

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"קשימה היא יריבה ראויה". סולארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully