וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נתנו לאיביץ' חומרים לאסיפה קשה"

18.12.2018 / 7:27

שחקנים במכבי תל אביב התלוצצו אחרי ה-1:3 על מכבי חיפה: "לא היינו צריכים להרפות". מיכה מתקרב לאבי נמני, עטר עובד על העונה הבאה, ראיקוביץ' מצהיר וגם: הקשר הזר שמאכזב את איביץ'

יוסי ציפקיס

1. אופוריה? איביץ' כבר יבהיר לשחקנים שאינו מרוצה

ולדאן איביץ' היה רוצה לסיים את המשחק הזה בצורה רגועה ולא לחוות את רגעי המתח ברבע השעה האחרונה אחרי שמכבי חיפה צימקה, אבל מאמן מכבי תל אביב כבר יידע לנווט ולתעל את הרפיון העצום של קבוצתו בחלק האחרון של המשחק לדברים נוקבים שיאמר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה בשבת.

לא במקרה התלוצצו אמש (שני) שחקנים במכבי תל אביב אחרי ה-1:3 על מכבי חיפה ואמרו ספק בצחוק ספק ברצינות: "נתנו לאיביץ' חומרים לאסיפה קשה. לא היינו צריכים להרפות כך מהמשחק בסוף". אבל גם בעניין הזה צריך להיכנס לפרופורציות. מכבי תל אביב הובילה אתמול 0:3 בחיפה על מכבי חיפה בקלאסיקו הישראלי שהופך להיות חד צדדי וזה היה די טבעי שתהיה לאחר מכן ירידה באינטנסיביות של המשחק. "האמת היא שגם אם היינו מנצחים 0:4, המאמן היה מוצא משהו לא טוב להגיד באסיפה וזה טוב. היכולת שלו כל הזמן להשאיר אותנו בפוקוס ולהוריד אותנו לקרקע, היא הכי קריטית להמשך עונה מצוין".

עוד בנושא

מכבי תל אביב טיילה ל-1:3 קליל בחוץ על מכבי חיפה
ראיקוביץ' בסיום: "איביץ' הפך אותנו לחיילים"
אוהדי מכבי חיפה קראו: "לא רוצים את שחר בחיפה"

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. יוסי ציפקיס
מאוכזב מאופאדו. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

2. אכזבה מהיכולת של אופואדו

לאיביץ' היתה ביקורת על האופן שבו נכנסו צ'יקו אופואדו ודן גלזר מהספסל אבל בעוד שהאחרון עבר ניתוח לפני שבועיים וחזר לעצמו במהירות שהפתיעה רבים במועדון, החלוץ הניגרי נמצא בירידה כבר זמן רב. אופואדו איבד את מקומו בהרכב כשגם יונתן כהן משחק לפניו. איביץ' לא היה מרוצה מהאופן שבו הוא נכנס לשחק ובכלל מאיך שהוא נראה אחרי הפגרה. לא מן הנמנע שבמשחק הקרוב הוא לא ישתף אותו, כפי שעשה במקרה אלירן עטר שסיפסל אותו לתקופה ארוכה ולא נתן לו דקה.

עוד באותו נושא

ראיקוביץ': "איביץ' הפך אותנו לחיילים". המאמן: "צריך לשחק חזק 90 דקות"

לכתבה המלאה
צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איביץ' לא מרוצה מהגישה שלו. צ'יקו אופואדו/ברני ארדוב

3. עטר עובד על חוזה לעונה הבאה

זה היה הערב של אלירן עטר. דווקא כששוב השם שלו נזרק במקומות מסויימים כאופציה למעבר לבית"ר ירושלים ובמיוחד כשהוא על הדשא מול הקבוצה שלא ידעה להוציא ממנו את המיטב, נתן עטר הצגה. איביץ' שוב ידע ללכת אל השחקן החם שלו. כמו שעשה במשחק הקודם עם יונתן כהן, כמו שעשה לפני כן עם עטר עצמו. יש לסרבי יכולת מוכחת להתביית על השחקן הלוהט של השבוע ולקבל ממנו שערים מכריעים. עטר לא הרים ידיים ולא התנצל על השערים. הוא שמח לחגוג עם אוהדי מכבי תל אביב שלא מוכנים לשמוע על ויתור עליו. לא רק שעטר לא רוצה לעזוב בחלון ההעברות הקרוב ולא רק שאיביץ' לא מוכן לשמוע על פרידה ממנו, הכוונות של החלוץ הן בכלל לעונה הבאה. עטר רוצה לסיים את הקריירה שלו במכבי תל אביב והוא מקווה שאיביץ' יישאר ושהוא ייתן לו מספיק סיבות להאריך לו את החוזה.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

4. מיכה מתקרב לנמני. מכבי שידרגה את ניצול המצבים הנייחים

דור מיכה בישל אתמול את שער הנגיחה של עטר ויש לו כבר 65 בישולים במכבי תל אביב. 10 פחות מאבי נמני, כך שנראה שאולי עוד העונה יהפוך מיכה לגדול השפים של מכבי תל אביב בכל הזמנים. ואם כבר מדברים על בישולים, אי אפשר שלא להדגיש שוב עד כמה מכבי תל אביב השתפרה בניצול קרנות ומצבים נייחים לכיבוש שערים. מדובר באלמנט שהיה כל כך כושל בתקופת ג'ורדי קרויף והמאמנים הזרים שהוא הביא למכבי תל אביב. איביץ' ידע זאת היטב כשהגיע למכבי תל אביב ועבד על כך המון. כך נולד השער של דור פרץ מכדור קרן של עטר וכך כבש איתי שכטר את השער שנפסל. למכבי תל אביב יש היום עוצמות אמיתיות בכל מה שקשור לניצול קרנות ומצבים נייחים ולצוות של איביץ' יש חלק גדול בכך.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה מול שחקן מכבי חיפה סינטאיהו סלליך. יוסי ציפקיס
מתקרב בצעדי ענק לאבי נמני. דור מיכה אתמול עם סלליך/יוסי ציפקיס

5. ראיקוביץ' מתכוון לגמור את העונה כאלוף

פרדראג ראיקוביץ' רשם אמש משחק טוב מאוד. משחק שבו היה לו חלק משמעותי באיסוף הנקודות. בסיום הבהיר השוער שהוא אינו מתכוון לעזוב את מכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב. "אני נשאר עד סוף העונה בוודאות", הצהיר ראיקוביץ'. "אולי יש כאלה שרוצים שאני לא אשאר, אבל אני נשאר במכבי תל אביב עד סוף העונה". ראיקוביץ' הוסיף: "לא הפסדנו העונה ואני מאוד מרוצה. אנחנו משחקים כקבוצה וזה נותן לנו ביטחון. כולנו חיילים של איביץ'. אנחנו עובדים כמו משוגעים ואנחנו חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully