וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה קראו במחאה: "לא רוצים את יעקב שחר בחיפה"

17.12.2018 / 22:55

זעם ביציעים הירוקים במהלך ואחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב, חלק מהאוהדים נטשו כבר בדקה ה-47. מרדכי: "התכוננו להכל, וחטפנו בפנים. צריך למלא את ההוראות, לפעמים שחקנים מאבדים קצת ריכוז"

יוסי ציפקיס
אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נמאס להם. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

תסכול גדול נרשם היום (שני) במכבי חיפה במשחק הביתי מול מכבי תל אביב, בו הפסידו הירוקים 3:1. עוד לפני שהמשחק החל תלו אוהדי הירוקים שלטים ביציע הצפוני בגנות הבעלים יעקב שחר, עליהם נכתב "הרסת כל מה שבנית", "בית זונות בחסות י. שחר" ו"נשיא ללא חסינות". כמו כן, הודלקו אבוקות ביציע. אחרי השער השלישי של מכבי תל אביב, בשיא ההשפלה, נראו אוהדים של מכבי חיפה עוזבים את האצטדיון בתסכול, בעוד מהיציע נשמעו קריאות "אין לכם כבוד" ו"לא רוצים את שחר בחיפה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:3
ולאדן איביץ': "אנחנו צריכים לשחק חזק 90 דקות, לא 50 או 65"

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
האוהדים עוזבים. חיפה/יוסי ציפקיס

איתי מרדכי אמר בסיום: "כל הפסד הוא מתסכל, במיוחד בגלל שהתכוננו לכל הדברים שמכבי תל אביב עשתה, גם לשערים. ציפינו וזה הגיע לפנים שלנו. לאחר ה-0:1 שהגיע מהר היו לנו כמה דקות טובות, השוער שלהם הציל מצבים של עוואד. היינו יכולים לחזור אבל לקבל שערים בדקה השלישית או הרביעית בתחילת המשחק ואז בדקה ה-44 וישר עם פתיחת המחצית השנייה - זה להרוג את המשחק. צריך לשמור על ריכוז, למלא את ההוראות, לפעמים שחקנים מאבדים קצת ריכוז וזה קורה.

"אפשר להוציא יותר מהסגל, ראיתם בדקות הטובות שיש קבוצה שנלחמת, שחוזרת, שרצתה. גם ב-3:0 ידענו לחזור למשחק ולנסות לשפר את המצב וזה לא פשוט. צריך לקחת את הדקות הללו ולהמשיך עם זה. ברור שיש פה הרבה מקומות לשיפור וזה מה שנצטרך לעשות בעתיד".

כשנשאל האם ימשיך לתפקד כמאמן אמר מרדכי: "אני 40 שנה במכבי חיפה, בפוזיציה כזו או אחרת, אם יהיה משהו אז כולם יידעו, אני לא רוצה להתייחס לזה. ברור שאני רוצה להישאר, אני אישאר בכל תפקיד, כמובן שיש בוסים והם קובעים".

שלומי אזולאי הוסיף: "כל מה שאגיד יישמע כמו תירוצים, יישמע לא במקום. כואב לנו, בעיקר על הקהל שתומך ברגעים הקשים וצריך להחזיר לו. המצב הוא קשה, השחקנים מודעים לזה".

מאמנה הזמני של מכבי חיפה איתי מרדכי. יוסי ציפקיס
ישמח להישאר כמאמן ראשי. מרדכי/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה רועי קהת. יוסי ציפקיס
הפנים אומרות הכל. קהת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully