וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה 75:79 את צסק"א מוסקבה, 60:69 לאולימפיאקוס על ברצלונה

הקבוצה הלוהטת ביבשת סיפקה ריצת 0:19 (!) וחגגה ניצחון תשיעי ברציפות. מיליוטינוב הצטיין אצל בלאט, ניצחון קליל לאנאדולו אפס

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. AP
איזה ניצחון. וסלי/AP

ארבעה משחקים פתחו הערב (שלישי) את המחזור ה-13 ביורוליג, כשבמוקד המשיכה פנרבחצ'ה בדהירה שלה עם 75:79 גדול על צסק"א מוסקבה. אנאדולו אפס מחצה את בודוצ'נוסט המסכנה 68:106, אולימפיאקוס גברה על ברצלונה 60:69 וגראן קנאריה הפסידה בבית לבאסקוניה.

פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 75:79

אל המשחק הזה הגיעה קבוצת הפאר של ז'ליקו אוברדוביץ' עם שמונה ניצחונות רצופים, וכעת הרצף הזה התארך לו לתשעה, אולי עם הניצחון המרשים ביותר מביניהם. פנר שומרת על פסגת הטבלה, ומוכיחה שכרגע, אין קבוצה עדיפה עליה ביבשת.

דניאל האקט ואותלו האנטר פתחו מצוין והעלו דווקא את צסק"א ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, כשבשני הוא כבר הגיע עד 33:48. גמור? ממש לא. הקבוצה של אוברדוביץ' פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 0:19 (אם כוללים גם את סוף הרבע השני) ונטלה את ההובלה, אך וויל קלייברן השיב את הרוסים ל-60:67, שבע דקות לסיום. המארחת שוב גילתה אופי מברזל, חזרה ודקה לבאזר העלה אותה יאן וסלי ל-75:77. צסק"א איבדה, סלוקאס סגר עניין מהקו ודה קולו החטיא את ניסיון הקאמבק האחרון.

וסלי הצטיין עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, מרקו גודוריץ' הוסיף 15. קלייברן קלע 17 לרוסים, דה קולו שותף 14 דקות בלבד וקלע 3.

אנאדולו אפס - בודוצ'נוסט 68:106

הטורקים לא התקשו לרגע והתאוששו מההפסדים הדחוקים לריאל מדריד ואולימפיאקוס. האורחת עוד איכשהו הצליחה להישאר בתמונה במחצית הראשונה, אך בשנייה התפרקה לגמרי. רודריג בובואה קלע 22 נקודות (19 מהן במחצית הראשונה), קרונוסולב סימון הוסיף 15. ארל קלארק קלע 21 למפסידה.

ברצלונה - אולימפיאקוס 69:60

אחרי ההשפלה בקלאסיקו, בארסה ממשיכה לשקוע בדרך להפסד רביעי ברציפות. מנגד, דיוויד בלאט ושחקניו חוגגים ניצחון יורוליג חמישי בששת משחקיהם האחרונים. המחצית הראשונה הלכה צמוד, כשאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליריבתה. ניקיטה מיליוטינוב היה האיש הבולט בשורות האדומים מפיראוס, שירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 30:32, ברבע השלישי הצטרף אליו ואסיליס ספאנוליס ואולימפיאקוס ברחה ל-35:47. משם הקטלאנים כבר לא הצליחו לחזור. מיליוטינוב בלט עם 18 נקודות ו-14 ריבאונדים (36 נקודות מדד), ספאנוליס הוסיף 14. מנגד, רק ויקטור קלאבר (13) ופייר אוריולה (10) קלעו בספרות כפולות.

גראן קנאריה - באסקוניה 84:71

אחרי שהשיגה במחזור שעבר את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה מול מכבי תל אביב ביד אליהו, באסקוניה עשתה זאת שוב. גראן קנאריה דווקא הוליכה 22:27 בסוף הרבע הראשון, אבל שמטה את ההובלה בהמשך. ברבע השלישי ריצת 6:16 סייעה לבאסקוניה לפתוח פער דו ספרתי שגם סימן את הדרך לניצחון. מאט ג'נינג ושבון שילדס קלעו 16 כל אחד עבור המנצחת, קים טילי (11 נקודות) היה היחיד שקלע בספרות כפולות בגראן קנאריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully