וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי דסה צפוי להיעדר נגד מכבי חיפה

16.12.2018 / 11:04

המגן הימני מתאמן באופן חלקי מאז שנפצע נגד בני יהודה, מאור קנדיל צפוי לפתוח על חשבונו. גלזר מתאושש מהר מהצפוי ועשוי להיכלל בסגל

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי דסה צפוי להיעדר מהמשחק של מכבי תל אביב מחר מול מכבי חיפה. דסה נפגע ברגלו במשחק מול בני יהודה במחזור הקודם ומאז הוא סובל מכאבים. המגן הימני התאמן עד עכשיו בצורה חלקית וגם אמש באימון בקרית שלום, ערך רק אימון אישי בצד.

במכבי תל אביב עוד מנסים להכשיר את השחקן ובאימון הערב (ראשון), הוא ינסה להתאמן עם כולם אבל בקבוצה מעריכים שמאור קנדיל יפתח כמגן ימני מכיוון שאצל ולאדן איביץ' מי שלא מתאמן בצורה מסודרת בימים שלפני המשחקים, לא יכול לפתוח בהרכב. דסה שיחק בשני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב אחרי שמאור קנדיל היה זה ששיחק בצורה די קבועה במשך כמה משחקים. קנדיל הציג יכולת טובה ואף כבש ובמועדון בטוחים שהוא יוכל לעשות עבודה טובה גם מחר.

במכבי תל אביב מרוצים מכך שדן גלזר כבר חזר להתאמן בצורה מלאה. הקשר שעבר ניתוח לפני שבועיים, התאושש בצורה מהירה וכבר החל להתאמן עם יתר חבריו ללא מגבלה. יתכן שהוא יהיה כבר מחר בסגל. לעומתו, אייל גולסה עדיין מתאמן בצורה הדרגתית והוא לא אמור להתלבש למשחק. אבי ריקן עשוי לחזור להרכב. התלבטות קיימת בנוגע ליונתן כהן שפתח במשחק האחרון וכבש צמד, אבל אצל המאמן הסרבי זו גם לא ערובה לכך שתזכה בחולצת ההרכב במשחק הבא.

עוד בנושא

אורוש ניקוליץ' ערך אימון בכורה במכבי תל אביב, ישחק החל מ-8 בינואר
שחר חסון: כך הפך שחר פיבן לשחקן הרכב קבוע במכבי תל אביב
זה לא קזינו, זה בית ספר: ולאדן איביץ' ומכבי תל אביב שולטים בליגה

אלי דסה, מכבי תל אביב, מול מתן בלטקסה, בני יהודה. קובי אליהו
שוב יושבת? אלי דסה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully