וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: חיימוב מקבל קרדיט, איביץ' "מוכן לדרבי"

16.12.2018 / 16:42

השוער זכה לחיזוקים וימשיך בין הקורות אצל הירוקים (ב', 21:00, ספ' 5), מאמן המוליכה החמיא ליריבה ("המיקום שלה לא משקף") והסביר את הבאת ניקוליץ'

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) כשעל פי מה שמסתמן מהשבוע החולף, גיא חיימוב יועדף על פני עומרי גלזר למרות יכולתו בתקופה האחרונה ויפתח בין הקורות. השוער ימשיך לקבל את הקרדיט וזכה אף לחיזוקים מצד הצוות המקצועי. במקביל, למרות שתרגל אותו אתמול במצבים הנייחים כחלק מההרכב, העדיף היום איתי מרדכי לתרגל הרכב שלא כולל את ניקיטה רוקאביציה ונראה שהוא עדיין מתלבט בינו לבין רועי קהת, כשהאחרון זוכה לעדיפות. גם סינטיאהו סלליך יחזור להרכב ויפתח על חשבונו של אופיר מזרחי.

במועדון מייחסים חשיבות אדירה למשחק ושחקן בקבוצה אמר: "מלבד החשיבות המקצועית, מחר זו ההזדמנות שלנו להחזיר את האמון של הקהל בנו. ניצחון על מכבי תל אביב בהחלט יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
מקבל קרדיט. גיא חיימוב/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר, בו מאור קנדיל צפוי להחליף את אלי דסה שלא כשיר וגם רוסלן ברסקי ויונתן כהן מועמדים להרכב. המאמן ולאדן איביץ' אמר: "אנחנו פוגשים את המועדון השני בטיבו בישראל, אז זה כמו דרבי. זה מועדון גדול עם הרבה שחקנים טובים וקהל גדול. המיקום שלהם לא משקף מבחינתי, זו קבוצה חזקה. התוצאות חשובות לכולנו, הן הדבר הכי חשוב. אני יכול להגיד שהיו משחקים שלא שיחקנו טוב והשגנו את הנקודות, אבל כולנו חולמים על לשלב בין תוצאות לכדורגל מצוין. היה לנו יותר משבוע להכין את עצמנו ואני משוכנע שהשחקנים יודעים מה לעשות מחר. אני מקווה שניתן עוד משחק טוב וננצח. אנחנו לא חושבים על אחרים, רק על עצמנו".

על המצטרף הטרי אורוש ניקוליץ': "הוא שיחק בבלארוס, בדינמו מינסק, הוא קשר התקפי בעמדה שהיינו זקוקים לחיזוק בה. זה לא אומר שאנחנו לא מרוצים מהשחקנים הקיימים, אלא שאנחנו רוצים להגביר את התחרות". על אלי דסה: "נצטרך לראות מה מצבו, אנחנו עדיין לא יודעים אם יהיה כשיר למחר. כל השאר פרט לאופיר דוידזאדה כשירים וגם אייל גולסה יוכל לשחק".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "יש תחרות טובה בין המועדונים ואני בטוח שמכבי חיפה רוצה לנצח, וגם אנחנו. צריכים לבוא חדים ומפוקסים, אנחנו פוגשים קבוצה טובה וקשה ונצטרך להיות מוכנים. הם מגיעים להרבה הזדמנויות במשחקים שלהם. אנחנו לא חושבים על זה שאנחנו ללא הפסד, אלא רק רוצים לנצח. לא חושבים על שיאים ורוצים להיות מוכנים למשחק. מצפה לנו שבוע קשה עם מכבי חיפה, בית"ר ואחר כך באר שבע. יהיו מאבקים קשים ואני מקווה שנצליח כמה שיותר".

על שחר פיבן: "הוא שחקן מצוין, גם כששיחקנו נגדו כשהיה באשדוד זה היה קשה מאוד. הוא מאוד אגרסיבי וחזק, אני מאוד נהנה ומרוצה לשחק איתו. אני שמח בשבילו ומקווה שכמה שיותר שחקני בית יעלו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אלי דסה צפוי להיעדר נגד מכבי חיפה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה להגביר את התחרות. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

טריוויה

* זהו המפגש ה-157 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:62 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 46 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-21 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 13 ניצחונות צהובים ועוד שבע תוצאות תיקו.

* בבית, ניצחון הליגה האחרון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב היה בדיוק לפני שש שנים - 0:1 משער של ויאם עמאשה בקרית אליעזר, ב-17 בדצמבר 2012.

* מכבי חיפה צברה העונה רק חמש נקודות ביתיות (מתוך 21) והפסידה ארבע פעמים כמארחת - הכי הרבה יחד עם בית"ר ירושלים.

* מכבי תל אביב, הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה, סופרת 19 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: חיפה
קהל: 22000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully