וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' ינחת ויחל באימונים כבר השבוע

14.12.2018 / 9:28

הסרבי יוכל להירשם כשחקן הקבוצה רק ב-8 בינואר, אולם הצהובים רוצים שיחל להתאקלם לפני כן. במקביל למו"מ עם יאקומאקיס: נבחנים מועמדים נוספים לעמדת החלוץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל כבר מחר (שבת) ולהצטרף לאימוני מכבי תל אביב. בקבוצה ביקשו מניקוליץ' לקחת חופשה קצרה בת שבועיים אחרי שסיים את תקופתו בדינמו מינסק ולהתחיל להתאמן עם קבוצתו החדשה כדי להכיר את השחקנים איתם הוא צריך לשתף פעולה בישראל.

ניקוליץ' יוכל להירשם כשחקן מכבי תל אביב רק עם פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר, אבל עד אז רוצים במכבי תל אביב שהוא כבר יהיה חלק מהקבוצה.

בתוך כך ממשיכים במכבי תל אביב במגעים עם א.א.ק אתונה לצירופו של יורגוס יאקומאקיס, אך במקביל נודע כי בקבוצה גם בוחנים חלוצים נוספים שהוצעו במקביל לחלוץ היווני (שרוצה להצטרף) מאחר שהוא לא משחק בקבוצתו.

היום יחזרו השחקנים להתאמן אחרי שקיבלו יום מנוחה. שלשום בלילה קיימו השחקנים ערב גיבוש בביתו של כריסטיאן באטוקיו. האחרון נמצא בשלבים מתקדמים של חזרה לכשירות מלאה והוא מקווה להישאר במכבי תל אביב על פי חוזהו. אייל גולסה ודן גלזר ימשיכו להיעדר מהסגל מול מכבי חיפה ביום שני.

עוד בנושא

כעת זה רשמי: מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של אורוש ניקוליץ'
דיווח: גנואה מתעניינת בראיקוביץ'. מכבי תל אביב מכינה חלופות
איביץ' לשחקנים: שלושת המשחקים הקרובים הם משימה עליונה

הכדורגלן הסרבי אורוש ניקוליץ'. Creative Commons
מגיע לפני הזמן. ניקוליץ'/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully