וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תארח את אוסטריה בחיפה ואת פולין בטדי במוק' יורו 2020

13.12.2018 / 20:07

ההתאחדות הודיעה כי משחקי הבית במוקדמות אליפות אירופה יתקיימו בשלושה מגרשים שונים: מול סלובניה ואוסטריה בחיפה, מול מקדוניה ולטביה בבאר שבע ומול פולין בירושלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב (חמישי) היכן תקיים נבחרת ישראל את משחקי הבית שלה במסגרת בית ז' של מוקדמות יורו 2020, הכולל את פולין, אוסטריה, סלובניה, מקדוניה ולטביה.

הנבחרת תחל את הקמפיין במשחקים בית מול סלובניה ואוסטריה באצטדיון בחיפה בחודש מרץ, בספטמבר תארח את מקדוניה באצטדיון טרנר בבאר שבע, חודש לאחר מכן תארח גם את לטביה בבירת הנגב ואת המשחק הביתי האחרון תקיים בטדי בירושלים מול נבחרת פולין.

עוד בנושא:
איך נראה לוח המשחקים המלא של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020?
רוטנשטיינר והרצוג פגשו את מאמני הליגה: "שיטת הנבחרת נבנתה על דסה וטואטחה"
אחרי 10,000 סימולציות: לנבחרת ישראל סיכוי של 18 אחוז לעלות ליורו
אנדי הרצוג: "אם היה רוב ערבי בהרכב נבחרת ישראל אולי זה היה גורר תגובות"

לוח משחקי הבית של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לוח משחקי הבית של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "השקענו מחשבה רבה בבחירת האצטדיונים מתוך רצון שהנבחרת תזכה לתנאים המקצועיים הטובים והמתאימים ביותר וכדי לאפשר לאוהדים הנמצאים בכל מקום במדינה ליהנות מהנבחרת ולתמוך בה. אני מאמין כי התקדמות הנבחרת, שהחלה בקמפיין ליגת האומות, תימשך ואהבת הקהל והנכונות שלו להיות עם הנבחרת מחייבת אותנו לבחור באצטדיונים בעלי התכולה הגדולה ביותר. הצוות המקצועי היה שותף להחלטה כמובן ואין לי ספק שאם הדברים יעבדו טוב על כר הדשא החגיגה ביציעים תהיה מושלמת. בימים הקרובים נסיים את העבודה על מחירי המנויים והכרטיסים למשחקי הנבחרת וגם בהיבט הזה נצא עם בשורה אמיתית. היה חשוב לנו שהנבחרת תגיע לכל מקום מרכזי בארץ, ודאי בירתנו ירושלים, ונמצא גם את תמהיל המחירים הנכון שיאפשר לכמה שיותר אוהדים ואוהדות לשמור אמונים לנבחרת הלאומית".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל תפגוש את פולין ואוסטריה במוקדמות יורו 2020

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully