וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "הם בעטו לנו בתחת פעמיים, אם ניפגש בגמר נהיה מוכנים"

טורונטו ניצחה את גולדן סטייט בחוץ לראשונה מאז פברואר 2004, המאמן: "שמרנו רק ברבע השלישי". קרי: "לא היינו מוכנים מנטלית". וגם: כשג'ורדן איבד את הראש וכיפכף שחקן סורר בשארלוט

צילום מסך

שפע של 11 משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, אך עם כל הכבוד לכל השאר, המשחק הכי מסקרן נערך באורקל ארנה, שם גולדן סטייט הובסה בביתה 113:93 מול טורונטו, שהוכיחה שוב שלפחות נכון לעכשיו היא הקבוצה הטובה בליגה וכך גם מראה המאזן שלה. רק שלוש פעמים הווריירס קלעו פחות נקודות כשקרי, דוראנט, תומפסון וגרין על הפרקט (הם שיחקו יחד 107 פעמים). טורונטו ניצחה בקלות למרות ששיחקה שוב בלי כוכבה קוואי לאונרד, ושלחה עוד מסר לליגה כולה במקרה שהשתיים ייפגשו שוב בגמר ה-NBA, אפשרות שנראית סבירה בהחלט.

עוד בנושא:

הצגה: טורונטו הביסה את גולדן סטייט, קיירי אירווינג ניצח את וושינגטון
שאקיל אוניל: "הלייקרס שלי ושל קובי היו מנצחים בקלות את גולדן סטייט"

דלון רייט טורונטו שון ליבינגסטון גולדן סטייט. GettyImages
שון ליבינגסטון מאוכזב אחרי שלשה של דלון רייט/GettyImages

דריימונד גרין לקח אחריות על עצמו ועל חבריו כשאמר: "אנחנו חייבים להשתפר בהתאמות שלנו כשמשהו פוגע בנו. זו לא האחריות של הצוות המקצועי, זה עלינו השחקנים. אנחנו על הפרקט. אפשר להרגיש שמשהו פוגע בנו".

"הם היו שלמים והראו סגנונות שונים של משחק", אמר סטף קרי, "הערב הם בהחלט היו הקבוצה הטובה יותר. כולם שיחקו עם ביטחון ושיחקו ממש טוב. לנו פשוט לא היה את זה. לא משנה אם הזריקות נכנסות או לא, ההגנה שלנו צריכה להציל אותנו במשחקים מהסוג הזה, זה לא מה שקרה הערב. היתה לנו נפילה מנטלית, הם ריווחו את המגרש ואנחנו היססנו לעזור בצבע כי לא רצינו לקבל שלשות קלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קווין דוראנט גולדן סטייט ג'ונאס ירבקו. GettyImages
עצבני, ויש לו סיבה. קווין דוראנט/GettyImages

קווין דוראנט נשאל האם טורונטו היא הכח העולה בליגה, וענה ללא היסוס: "הם כבר כאן, מזמן". סטיב קר נשאל האם הוא מודאג מהעובדה שקבוצתו הפסידה פעמיים העונה לראפטורס ואמר: "הם בעטו לנו בתחת פעמיים. אני יודע שאם זה יקרה שוב (מפגש בגמר), אנחנו נהיה מוכנים".

"לא הבאנו את האגרסיביות הנדרשת עד תחילת הרבע השלישי", הוסיף המאמן סטיב קר, "רק ברבע השלישי הראינו סימן ראשון של חיים מבחינה הגנתית, אבל בשלב הזה כבר שחינו נגד הזרם. אי אפשר לחכות עד המחצית כדי להתחיל לשמור נגד קבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה".

ההגנה של גולדן סטייט בינונית מאוד מתחילת העונה. הווריירס ממוקמים רק 16 בליגה ביעילות ההגנתית שלהם אחרי שהיו בטופ 6 בכל אחת משלוש העונות הקודמות של סטיב קר.

מייקל ג'ורדן שארלוט. AP
גנב את ההצגה. מייקל ג'ורדן/AP

אחד המשחקים הדרמטיים של אמש נערכו בשארלוט, שם הקבוצה המקומית ניצחה 107:108 את דטרויט. ג'רמי לאמב היה גיבור הניצחון הזה עם שלשת ניצחון, אלא שאת ההצגה לאחר המשחק גנב לא אחר מאשר מייקל ג'ורדן שהיה עצבני מאוד על מאליק מונק וגם "כפכף" אותו לקראת הסיום. הסיבה: מונק נכנס בצהלה אל הפרקט וספג עבירה טכנית שזיכתה את בקליעת עונשין וגם כדור מהצד, מה שהיה עלול לעלות לקבוצה שלו בניצחון. את התגובה של מייקל אתם יכולים לראות למטה, והוא ממש לא צחק.

והנה ה"כפכוף" של מייקל

טבלה. מערכת וואלה!
טבלה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully