וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד מחצה 65:92 את ברצלונה בקלאסיקו

הבלאנקוס רמסו, קמפאצו הוסיף קליעה ממגרש שלם. פנר שמרה על הפסגה עם 85:92 מול מילאנו למרות 31 נק' של מייק ג'יימס. אולימפיאקוס גברה 81:88 על אנאדולו, גם צסק"א ניצחה

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד עם פביאן קוזר, פקונדו קמפאסו. רויטרס
קמפאצו סגר ערב מושלם/רויטרס

המחזור ה-12 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים, להוציא את המפגש של מכבי תל אביב עם באסקוניה. במשחק הראשון של הערב, אולימפיאקוס של דיוויד בלאט גברה על אנאדולו 81:88. גם צסק"א מוסקבה חזרה לנצח אחרי 74:88 על חימקי. במרכז העניינים ריאל מדריד תארח את ברצלונה, פנרבחצ'ה ניצחה 85:92 את מילאנו למרות הצגה של מייק ג'יימס.

seperator

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 81:88

משחק הפכפך בקצב מהיר היה הערב בפיראוס בין שתי קבוצות שרצו למחוק הפסדים מהשבוע שעבר ולשוב לדרך המלך. החבורה של דיוויד בלאט הייתה נהדרת ברבע הראשון עם 12:25, אבל עד המחצית הטורקים חזרו הודות לואסילי מיצ'יץ' המצוין ורבע של 34 נקודות מול 23 של המארחת. הרבע השלישי המשיך באותה מגמה והאורחים תפסו את ההובלה, עד שאקסל טופאן איפס את הידית ודאג ברבע הרביעי לשמור על הניצחון באתונה. היוונים, שעלו למאזן 5:7, נהנו מערב מוצלח של אקס ז'לגיריס קובנה טופאן שקלע 19 נקודות, וגם ניקולה מילוטינוב ששלט מתחת לסלים עם 100% מהשדה (7 מ-7). לנתונים האלה הוסיף הסנטר גם תשעה ריבאונדים. מבין שחקניו של ארגין עתמאן בלט אקס ז'לגיריס נוסף כאמור, מיצ'יץ' שקלע 24, ולצידו כיכב שיין לארקין עם 20.

צסק"א מוסקבה - חימקי מוסקבה 74:88

אחרי ההפסד המפתיע לבאסקוניה הצולעת במחזור הקודם, דימיטריס איטודיס ראה את השחקנים שלו מעלים את רמת האינטנסיביות בדרך לניצחון קל בדרבי של מוסקבה ביורוליג. חימקי שחסרה את הכוכב הגדול שלה אלכסיי שבד הפצוע, רדפה אחרי המארחת לכל אורך המשחק, כשיתרון השיא עמד על 23 נקודות. צסק"א חוזרת לנצח עם משחק קבוצתי וחמישה שחקנים בספרות כפולות, דניאל האקט הוביל עם 14 נקודות. מנגד, סטפן מרקוביץ' בלט עם 18.

פנרבחצ'ה - מילאנו 85:92

הטורקים ישמרו על המקום הראשון ועל המאזן הטוב ביותר ביורוליג גם אחרי המחזור ה-12 והניצחון ה-11 שלהם. מילאנו, שפתחה את העונה בצורה פנטסטית, ממשיכה בהידרדרות שלה ללא נמניה נדוביץ' וספגה הפסד רביעי ברציפות. כרגע הקבוצה של סימונה פיאניג'אני עם 6:6. גם ערב קליעה מטורף של מייק ג'יימס, שקלע 31 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לא הספיק לאיטלקים כדי להשיג ניצחון. בצד השני מרקו גודוריץ' המשיכה להראות אופי נהדר כשקלע 20 נקודות, כולל שתי שלשות לקראת הסיום, והוביל את פנר לניצחון נוסף כשג'ופרה לוברן קולע 15 ויאן וסלי קולע 17 וקולט 5 ריבאונדים, לואיג'י דאטומה סיים עם 10.

ריאל מדריד - ברצלונה 65:92

קלאסיקו חד צדדי שכל כולו נצבע בלבן וסל אחד ממגרש שלם, זה מה שהיה לנו הערב במדריד שם הבלאנקוס פשוט התעללו בבארסה. החבורה של פאבלו לאסו לא הותירה סיכוי לקטלאנים שרדפו אחרי המארחת כבר מהרגע הראשון. היתרון במחצית עמד על 23 נקודות ועוד בטעם מתוק במיוחד. פקונדו קאמפצו קלט ריבאונד שלוש שניות לבאזר, הסתובב וזרק, הכדור עשה את הדרך מצד אחד של המגרש לצד השני והעיר מדריד צהלה ושמחה. יתרון השיא עמד על 30 נקודות וטבלת הקלעים העגומה של בארסה הציגה שני שחקנים בלבד, קווין פאנגוס (11) ותומא הרטל (16), שקלעו בספרות כפולות. מנגד, אלופת אירופה ממש רקדה על הפרקט, טריי תומפקינס (17) וג'ייסי קארול (15) הובילו. לאסו ושחקניו מתבססים בצמרת, משחק אחד מאחורי פנרבחצ'ה המוליכה, ברצלונה צנחה למקום השביעי במאזן 6:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ערב בלתי נשכח במדריד. יוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully