וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באלופות: אייאקס ובאיירן מינכן בקרב ישיר על ראשות הבית

הבווארים יסתפקו בתיקו כדי להעפיל מהמקום הראשון (22:00, ספורט 5+), יובנטוס תנסה להבטיח גם היא את ראשות הבית מול יאנג בויז (22:00, ספורט 5), שחטאר מארחת את ליון למאבק על הכרטיס לשמינית (22:00, 5 GOLD)

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי) עם כמה משחקים שיכריעו את זהות העולות, המיקומים וגם תהיינה הקבוצות שייהנו מפרס הניחומים בליגה האירופית. אייאקס תארח את באיירן מינכן למשחק על כל הקופה, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס רוצות להבטיח את המקום הראשון בבית, ריאל מדריד ורומא משחקות מול צסק"א מוסקבה ופלזן בהתאמה אחרי שכבר הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר.

עוד בנושא

רק אוהדי ליברפול אמיתיים יוציאו 12 מ-12 בחידון הזה
עוסמאן דמבלה ייקנס, אינייסטה מבקש סבלנות: "המצב עוד לא אבוד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
משחק מאתגר עומד בפני הבווארים. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

בית ה'

אייאקס - באיירן מינכן (22:00, ספורט 5+)

החבורה ההולנדית הצעירה והמוכשרת רוצה לנצח לראשונה מאז 1995 את האלופה הגרמנית כדי לסיים שלב בתים חלומי במקום הראשון בבית ה'. אריק טן האג בנה קבוצה משומנת באמסטרדם שמציגה מספרים פנטסטיים העונה. ב-15 המשחקים האחרונים ניצחה אייאקס 13 יחד עם עוד שני תוצאות תיקו, במאזן שערים יוצא דופן של 5:50. מנגד, באיירן חוזרת לעצמה אחרי תקופה לא יציבה ומעמדו של ניקו קובאץ' שהיה בספק עד לא מזמן, נראה נכון לעכשיו מובטח. המארחים חייבים ניצחון כדי לזכות בראשות הבית, תיקו ישרת את הגרמנים.

בנפיקה - א.א.ק אתונה (22:00, 5+ LIVE)

משחק חסר משמעות מעשית, שכן הפורטוגלים כבר הבטיחו את מקומם בליגה האירופית. היוונים יחפשו להשיג נקודות ראשונות דווקא באצטדיון האור בליסבון בתום קמפיין אלופות מאכזב למדיי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יאפשרו להפסד מול צ'לסי להשפיע עליהם? לירוי סאנה/רויטרס

בית ו'

מנצ'סטר סיטי - הופנהיים (22:00, 5+ LIVE)

הסיטיזנס רשמו הפסד ראשון העונה בליגה לצ'לסי ולא רוצים לתת לו לחלחל גם למפעל האירופי שהפך למטרה עיקרית עבורם העונה. התכולים כבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא, אבל כדי לסיים במקום הראשון בבית ו' יצטרכו לפחות תיקו. הגרמנים יחפשו ניצחון בכורה העונה דווקא במגרש הקשה ביותר בבית. גווארדיולה יחסר ככל הנראה את דויד סילבה, שלפי השמועות ייעדר שלושה שבועות בשל פציעה.

שחטאר דונייצק - ליון (22:00, 5 GOLD)

קרב ראש בראש על המקום השני, כשבקונסטלטציה בה מנצ'סטר סיטי מפסידה וליון מנצחת, הצרפתים אף יעפילו לראשות הטבלה. ליון פתחה את הבית בסערה עם ניצחון 1:2 על סיטי אבל מאז יצאה לרצף של ארבע תוצאות תיקו רצופות. ברונו גנסיו יחסר את מקסוול קורנט הפצוע, כשגם טנגויי נדומבלה המנוע של הצרפתים, נמצא בספק. הפסד של שחטאר לצד ניצחון סנסציוני של הופנהיים באנגליה, ישלח את הגרמנים לליגה האירופית והאוקראינים יישארו ביידים ריקות.

ניקולה ולאשיץ' שחקן צסק"א מוסקבה, אנתוני וראן שחקן ריאל מדריד. AP
שוב יפתיע את הבלאנקוס? ניקולה ולאשיץ'/AP

בית ז'

ויקטוריה פלזן - רומא (19:55, 5+ LIVE)

החבורה מעיר הנצח לא מצליחה להפגין יציבות העונה, ה-2:2 הדרמטי מול קליארי היה מעין ראי לקבוצה שנמצאת במקום השמיני בלבד בסרייה A. לשמחתה, הבית החלש בו הוגרלה סידר לה מקום בשמינית הגמר, מהמקום השני. הצ'כים לעומת זאת יחפשו ניצחון כדי להבטיח את המקום השלישי ומקום בליגה האירופית.

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה (19:55, ספורט 5)

ה-0:1 המפתיע בסיבוב הקודם ברוסיה לא בישר על הבאות. המנצחת רשמה מאז שלושה הפסדים רצופים, ואילו חניכיו של סולארי במגמה הפוכה. הבלאנקוס, שהתקשו השבוע מול ווסקה מתחתית הליגה הספרדית וניצחו 0:1 קטן, יעפילו מהמקום הראשון וירצו לנקום ברוסים על ההפסד במוסקבה. האורחת חייבת ניצחון כדי להותיר לעצמה סיכוי לליגה האירופית ותייחל לתוצאה טובה מהמגרש בצ'כיה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מחבב את המפעל. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בית ח'

ולנסיה - מנצ'סטר יונייטד (22:00, 5+ LIVE)

למרות היכולת הירודה ומבלי למשוך תשומת לב רבה מדי, השדים האדומים חוזרים לשמינית גמר האלופות, כאשר ערב המחזור האחרון של שלב הבתים הם עוד עשויים להעפיל מהמקום הראשון בדרך להגרלה נוחה יותר בשמינית. ולנסיה התבססה במקום השלישי בבית אבל מרסליניו ירצה לראות את חניכיו ממשיכים את המומנטום מה-1:1 הדרמטי מול סביליה בראשון. ז'וזה מוריניו כהרגלו עקץ לפני המשחק: "לכל אוהבי הנתונים הסטטיסטיים, אציין שב-14 עונות העפלתי תמיד לליגת האלופות, וכשלא הייתי בליגת האלופות, זכיתי פעמיים בליגה האירופית".

יאנג בויז - יובנטוס (22:00, ספורט 5)

ההפסד המפתיע בטורינו לפני שני מחזורים אמנם האט את הביאנקונרי, אבל ניצחון בשוויץ בכל זאת יסדר למקס אלגרי ושחקניו את המקום הראשון בבית. יובה ממשיכה בכושר הדורסני שלה, כשבשישי גברה 0:1 על אינטר בדרבי ד'איטליה היוקרתי. אלופת שוויץ השיגה נקודה בודדת עד כה העונה במפעל, ואם תשיג נוספות דווקא מול יובנטוס, זו תהיה הפתעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully