וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו מתפרקת אחרי המרד במאמן: "עקצו אותנו"

המשבר בבולס נמשך: השחקנים יצאו נגד המאמן וקראו להחרמת האימון, הקבוצה שוב הובסה וספגה שריקות בוז, המאמן אומר: "צריך לעשות פה ניקיונות", טייריס רייס עוקץ. וגם: האישה שמסרבת למכור את הנעליים של לברון ב-100 אלף דולר

צילום מסך

המשבר של שיקגו בולס נמשך. אחרי שבשבת בלילה הבולס הובסו ב-56 הפרש מול בוסטון, הלילה (בין שני לשלישי) הם הפסידו 108:89 לסקרמנטו וספגו הפסד 13 ב-15 משחקים. ושוב, כמו במשחק הקדום, גם הפעם שחקני שיקגו שמעו קריאות בוז זועמות מהקהל שלהם, שראה את השחקנים רושמים שיא עונתי שלילי של 27 איבודי כדור - שהובילו ל-29 נקודות של סקרמנטו.

המשבר בשיקגו נמשך כבר מספר ימים. ביום ראשון שחקני הקבוצה פנו לארגון השחקנים בגלל מה שלטענתם הוגדר כ"שיטות קיצוניות" של המאמן החדש שלהם ג'ים בוילן, שגרם לקרע עמוק בינו לבין השחקנים. בוילן עורר זעם גדול בקרב השחקנים אחרי שזימן אימון בוקר - אחרי שהשחקנים שיחקו שני לילות ברציפות, דבר מאוד לא מקובל בליגה.

עוד בנושא
אחרי הפרידה המרגשת, לברון ג'יימס חושף: כך דווין וייד הציל לי את הקריירה
15:16 לטובת ג'יימס: לברון ניצח את וייד במשחק האחרון ביניהם
משחק שיא של עומרי כספי לא הספיק למפפיס מול דנבר
אין להם תחליף: המהפך החיובי של שחקני הספסל ב-NBA
הלייקרס רוקחים טרייד משולש שיביא את טרבור אריזה ללוס אנג'לס

ג'ים בוילן שיקגו בולס. AP
השוטר הרע. בוילן/AP

כמו כן, בשבוע הראשון שלו בתפקיד, אחרי שהחליף את פרד הויברג שפוטר, המאמן החדש ערך אימון של שעתיים וחצי ב"סגנון צבאי", שכלל ספרינטים וכפיפות מרפקים. כמו כן, במהלך התבוסה לבוסטון, הוא פעמיים החליף את כל שחקני החמישייה בבת אחת. העובדה שקרא לאימון נוסף הובילה למרד, ולפנייה של השחקנים לארגון.

אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה שלח בקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית הודעה לפיה אף אחד לא מגיע לאימון, ומי שמגיע, ייענש. השחקנים הסכימו. המאמן קיבל את המסר, אבל לא נכנע. בשלב הזה השחקנים הסכימו להתפשר: הם הגיעו לאימון, אבל לא יתאמנו.

בוילן, על פי הדיווחים, תמיד היה "השוטר הרע" של הויברג, וממלא את התפקיד בנאמנות. כך גם אחרי ההפסד לאינדיאנה הוא הכריח אותם לצפות בווידאו של המשחק מיד עם סיומו, ולא למחרת, כנהוג. מדובר, שוב, בחריגה מהנורמות בליגה.

"עקצו אותנו ברבע השלישי", אמר בוילן אחרי ההפסד לקינגס, "לא עמדנו בכמה משימות הגנתיות, האיבודים פגעו בנו. יש פה כמה ניקיונות שצריך לעשות". על פי הדיווחים בשיקגו, שחקני סקרמנטו לעגו לבולס. "הו הו, מחר עוד אימון של שעתיים וחצי", צעק ליד חדרי ההלבשה אחד משחקני סקרמנטו, בהקנטה לבולס. טייריס רייס, מנגד, צייץ בתגובה לפרשה: "חחחח אין לכם מושג מה זה אימונים קשים עד שאתם עוברים מעבר לים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זק לאבין שיקגו בולס מול ווילי קולי סטיין סקרמנטו קינגס. AP
עוד ועוד השפלות. שיקגו/AP

טייריס רייס עוקץ: זה קשה? חכו שתעברו לאירופה

כמה שוות הנעליים של לברון?

במהלך סוף השבוע לברון ג'יימס הפך את בריאנה מילר, עובדת של ממפיס גריזליס, לאישה מאושרת אחרי שהעניק לה את הנעליים שלו. הוא סיפר בסיום שבכל ביקור שלו במגרש הוא ראה אותה תמיד עם נעליים שלו. "אף פעם לא אמרתי לה כלום על זה", סיפר לברון, "אבל הלילה אמרתי לה משהו, והיא אמרה לי 'תמיד הייתי בעד לברון'. אז נתתי לה נעליים של לברון". כמה ימים לאחר מכן מילר התראיינה לחדשות המקומיות בממפיס, וסיפרה: "קיבלתי כבר הצעות על הנעליים, הציעו לי עליהן 100 אלף דולר, אבל אני נאמנה אליהן, הן שמורות היטב".

טבלת מנש 11.12.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 11.12.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully