וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס רוקחים טרייד משולש שיביא את טרבור אריזה ללוס אנג'לס

לברון יקבל חיזוק מסקרן? הסאנס והלייקרס במו"מ, קולדוול פופ צפוי לעזוב את LA. חדשות טובות לגולדן סטייט: גרין חוזר, קאזינס בדרך לחזור

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול טרבור אריזה, פיניקס סאנס. AP
יאחדו כוחות? לברון ואריזה/AP

הלייקרס ממשיכים בנסיונות לחזק את הסגל להמשך העונה. הלילה (בין ראשון לשני) דיווח אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN על טרייד משולש שרוקחים הנשיא מג'יק ג'ונסון והג'נרל מנג'ר רוב פלינקה, שמטרתו העיקרית היא לצרף לקבוצה את טרבור אריזה מפיניקס.

הסאנס והלייקרס דנו באפשרות לבצע טרייד בימים האחרונים, אם כי יוכלו להשלים אותו לא לפני יום שבת הקרוב, התאריך שהחל ממנו שחקנים שהיו חופשיים בקיץ יוכלו לעבור בטרייד. שחקן נוסף שעשוי להיות חלק מהטרייד הוא קנטביוס קולדוול פופ, שאמור לעזוב את הלייקרס אחרי שלאחרונה חל פיחות במעמדו. נכון לעכשיו ידוע שהסאנס והלייקרס מחפשות קבוצה שלישית לעסקה, אולם לא ידוע מיהי.

הסאנס מחפשים זמן רב גארד בעל שיעור קומה שיישא בנטל הכבד שנמצא על כתפיו של דווין בוקר הצעיר. מנגד, אריזה בן ה-33 שנחשב לפיסה חשובה מאוד בעונה המצוינת של יוסטון אשתקד, לא מעוניין לבלות את שארית הקריירה בקבוצה שלא מתחרה על מקום בפלייאוף, ולכן נראה שהוא מעוניין לעזוב אחרי שהסאנס הפסידו 22 פעמים לעומת 4 ניצחונות בלבד. הוא חתם בקיץ על חוזה לעונה אחת תמורת 15 מיליון דולר, ואם יצטרף ללייקרס לא רק יסייע לה בצורה מיידית, אלא גם לא יהווה נטל על תקרת השכר לקראת הקיץ.

לקולדוול פופ יש זכות להטיל וטו על טרייד שלא ימצא חן בעיניו, אולם על פי דיווחים הוא לא יממש את הזכות הזו אם יועבר לקבוצה שתוכל להעניק לו חוזה ארוך ושמן יותר (מסיים חוזה בסוף העונה, מרוויח 12 מיליון דולר).

עוד בנושא

היריבה האמיתית על ראשות המזרח? מילווקי שוב ניצחה את טורונטו
אמש: הצגה ללוקה דונצ'יץ' במאני טיים, בוסטון הביסה ב-56 הפרש
שחקן הקלאץ' הכי טוב ב-NBA העונה? "דונצ'יץ' קרוב להפוך לאגדה"

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
"שחקן ההגנה הכי טוב בליגה" חוזר/AP

* חדשות נהדרות לגולדן סטייט: דריימונד גרין, שהחמיץ את 11 המשחקים האחרונים בשל פציעה בבוהן רגלו, יחזור הלילה (בין שני לשלישי) למשחק מול מינסוטה, וסטיב קר נרגש מאוד. "הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה, ובתקופה האחרונה לא היינו טובים מבחינה הגנתית. אנחנו מסוגלים לשמור גם בלעדיו, אבל תמיד עדיף שהוא נמצא".

לא רק גרין מראה סימנים מעודדים בימים האחרונים: גם דמרכוס קאזינס יחל להתאמן בצורה מלאה עם קבוצת הג'י-ליג של גולדן סטייט, סנטה קרוז ווריירס, לקראת חזרה לקבוצת האם. אחיו של קאזינס, ג'אליל, אף הוא בסגל של סנטה קרוז ווריירס. כך או כך, דמרכוס אמור לחזור למגרשים בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully