וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "היו לילות שלא ישנתי, בית"ר חייבת להיות למעלה עם הקהל הזה"

מאמן בית"ר לא יצא מפרופורציות אחרי הניצחון: "כלום לא השתנה, אנחנו עדיין בתחתית". אופיר חיים: "לא הבטיחו לי גן של שושנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו
דן אייבינדר חוגג עם עידן ורד בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ניצחון מתוק במיוחד. איינבינדר חוגג עם ורד ואינברום/קובי אליהו

הסיבוב הראשון בליגת העל ננעל הערב (שני) עם קרב תחתית לוהט שבו בית"ר ירושלים האחרונה ערב המחזור ניצחה 0:3 את הפועל תל אביב במושבה והורידה אותה אל קרקעית הטבלה. שתיים מהקבוצות הלחוצות בליגה ושתי יריבות מושבעות הציגו משחק לחוץ ועצבני כצפוי, אבל שער מקרי של סירושטיין בנגיחה מכדור קרן (32) שינה את המשחק ובית"ר עקצה עם שני שערים מאוחרים של איינבינדר (80) ועידן ורד (90) כדי להבטיח את הניצחון הכי מתוק שלה העונה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל תל אביב, שירדה למקום האחרון

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
השתחרר המון לחץ אצלו. ניר קלינגר/קובי אליהו

ניר קלינגר דיבר בסיום על הלחץ בבית"ר: "הייתי נער ועברתי וזקנתי וראיתי כבר הכול. הלחץ השפיע עלינו במחצית הראשונה למרות שברמת הנחישות והריכוז היינו שם. יש לנו כלים חזקים וזה שער חמישי במצב נייח שאנחנו כובשים מאז שהגעתי. במחצית השנייה הכישרון שלנו בא לידי ביטוי, אבל צריך לדחוף את זה צעד אחד קדימה. במחצית השנייה הדברים נראו הרבה יותר טוב. הנענו את הכדור טוב יותר ושיחקנו על האגפים. יש כישרון בקבוצה, אבל אני עדיין לא משתגע כי אנחנו עוד בתחתית. אבל אני חושב שההוויה בבית"ר צריכה להיות כזה כדורגל. אני מנסה לעשות את ההכי טוב. היו לילות שלא ישנתי בהם כי הקבוצה צריכה להיות למעלה עם הקהל הזה. כלום לא השתנה, אנחנו עדיין בתחתית וצריכים לחשוב איך להתנהל ולהיות טובים יותר".

על אור אינברום אמר קלינגר: "אינברום עשה את צעדיו הראשונים בבוגרים אצלי בגיל 17 והחיסרון שלו ושל עידן ורד במשחקים בהם הייתי בגלל שלא היו בריאים זה משמעותי מאוד. שני שחקנים כאלה שחוזרים ומיקי סירושטיין זה כוח. לא היה לי את זה במשחקים הקודמים ואלתרנו דברים וזה לא נראה טוב. ניצחנו את מכבי חיפה, שיחקנו טוב נגד באר שבע ואז הגיע המשחק העלוב ברעננה עם הכרטיס האדום משום מקום. זה הוריד אותנו. אנחנו צריכים להוציא את המשחק מול רעננה מהעניינים ולעלות על דרך המלך".

לקראת המשך הדרך אמר קלינגר: "אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב לאוהדים של בית"ר ירושלים וזה מחמם לי את הלב, אבל זה לא מספיק. באמת שזה לא מספיק. אני לא רוצה לצאת בהצהרות. אנחנו צריכים להרגיע, לעבוד קשה ולהבין את המקום שלנו והכישרון שיש בקבוצה. אז נחבר את הדברים האלה ונוכל אולי לחשוב קדימה".

אופיר חיים מאמנה המתוסכל של הפועל תל אביב ניסה להמשיך לשדר אופטימיות בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. התחלנו מצוין, שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. הימרתי כי רציתי להשוות והכנסנו המון שחקנים התקפיים. זה הפסד כואב, אבל אף אחד לא הבטיח לי גן של שושנים. אני יודע מה אני שווה ואני יודע מה הקבוצה שווה. הפסדנו 3:0 במשחק חשוב מאוד ועם המון יוקרה, אבל אני רואה ימים טובים".

"אנחנו צריכים לעבוד ואני מאמין מאוד בקבוצה ששווה הרבה יותר מהמקום בו היא נמצאת. אנחנו לא נישאר עוד הרבה זמן במקום האחרון. כרגע אנחנו במאבקי התחתית, אבל בואו נדבר בעוד כמה שבועות ונראה. החוכמה היא לדעת לכבוש את השער, זה ההבדל בכדורגל. אם היינו כובשים במחצית הראשונה ולא נותנים להם לכבוש אז הכול היה נראה אחרת. גם כשהייתי שחקן שום דבר לא בא לי בקלות ותמיד לקחתי את זה בכוח וגם עכשיו אני אקח את זה בכוח. קיבלנו מכה מוראלית, אבל אני בטוח שיהיו ימים טובים יותר".

שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין חוגגים אחרי הניצחון על הפועל תל אביב. קובי אליהו
שלושת הכובשים בתמונה קבוצתית/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
עידן ורד באופוריה אחרי הגול השלישי/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים איתמר ניצן, מאור בוזגלו. קובי אליהו
מאור בוזגלו מקבל אהבה מאיתמר ניצן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully