וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך במקום השני עם מאזן ביתי מושלם

רפאל, נויהאוס ועצמי של פבאר ב-21 הדקות האחרונות העניקו לגלדבאך 0:3 ביתי על שטוטגרט. מיינץ והאנובר נפרדו ב-1:1 דרמטי

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
חוגגים במבצר. שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך/GettyImages

המחזור ה-14 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם חזרתה של בורוסיה מנשנגלדבאך למקום השני בזכות 0:3 על שטוטגרט שהותיר אותה עם מאזן ביתי מושלם. לפני כן הצליחה מיינץ לסחוט 1:1 ביתי מהאנובר עם שער דרמטי במיוחד.

seperator

בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 0:3

מה תגידו על המאזן הביתי של גלדבאך? שבעה ניצחונות בשבעה משחקים והפרש שערים 3:21. בינתיים זה מציב אותם במקום השני, מרחק שבע נקודות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד. שטוטגרט מהתחתית החזיקה מעמד במשך 69 דקות, עד שנכנעה לנגיחה של רפאל (עונה 11 שהוא כובש בבונדסליגה, רק פרנק ריברי לפניו מבין השחקנים הפעילים עם 12) מבישול של פלוריאן נויהאוס, שכבש בעצמו בחלוף שמונה דקות. מי שחתם את התוצאה בדקה ה-84 הוא אלוף העולם בנז'מן פבאר, שדחק לשערו הוא בדקה ה-84, דקה אחרי שחברו אריק תומי הורחק בצהוב שני. גלדבאך כבשה לפחות שלושה שערים בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה - הרצף הכי טוב שלה מאז 1984 (שיא מועדון של שבעה משחקים).

אוהדי האנובר. GettyImages
אוהדי האנובר/GettyImages

מיינץ - האנובר 1:1

האדומים הגיעו כפייבוריטים ברורים למשחק, אבל נקלעו לבעיה גדולה כששער של הנדריק ויידאנדט בדקה ה-12 העלה את האנובר ליתרון אחרי בישול יפה של גנקי הראגוצ'י. מיינץ הצליחה לאזן בדקה ה-89 עם פנדל של דניאל ברוסינסקי אחרי ספק עבירה על ז'אן פול מאטטה ברחבה. השופט הוסיף עשר דקות בסיום בשל הפסקה שנכפתה בשל רימוני עשן ואבוקות שהודלקו ביציע של אוהדי האנובר. בדקה ה-97 מיינץ הייתה בטוחה שכבשה את שער הניצחון כשאנתוני אוג'ה נגח מקרוב פנימה וחגג. אבל התברר שהחלוץ היה בנבדל והשער נפסל באמצעות מערכת ה-VAR שהצילה את האורחת. אוליבר זורג מהאנובר הורחק בדקה ה-100 עם כרטיס צהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully