וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט נקמה במילווקי, קר: "המשחק ההגנתי הכי טוב העונה"

האלופה סגרה חשבון עם הבאקס שהשפילו אותם באוקלנד לפני חודש, המאמן רמז שזה עשוי להיות הגמר: "ייתכן שניפגש שוב בהמשך"

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. רויטרס
מרוצה מאוד מההגנה. סטיב קר/רויטרס

לפני חודש בדיוק נחלה גולדן סטייט את אחת התבוסות הגדולות שלה בעידן קר כשהושפלה עם 134:111 בביתה מול מילווקי במשחק שבו סטף קרי גם נפצע במפשעה ונעדר לתקופה ארוכה. הלילה, עם קרי, האלופה השיגה נקמה מתוקה מבחינתה כשניצחה 95:105 את מילווקי בחוץ.

לאחר המשחק ההוא סטיב קר מאמן הווריירס הודע שהקבוצה שלו הרגישה "מובכת" וכעת הוא נשמע מרוצה מאוד ממה שהוא הגדיר כ"משחק ההגנתי הטוב של העונה". מאמן גולדן סטייט לא הכחיש שבקבוצה סימנו את המשחק הזה ואמר: "עקבנו אחריהם, זו קבוצה שאנחנו יכולים לפגוש גם בהמשך".

המאמן הוסיף: "השחקנים שלי תחרותיים. אנחנו יודעים לאילו קבוצות יש סיכוי להגיע לגמר הפלייאוף. אנחנו תמיד רוצים לשחק נגד הקבוצות הספציפיות האלו במידה שנהיה ברי מזל להגיע שוב לגמר".

קר היה מרוצה בצדק מהמאמץ ההגנתי של קבוצתו, שהצליחה לעצור את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה על מתחת ל-100 נקודות בביתה וגרמה לה לאבד 18 כדורים. הבאקס גם קלעו רק 7 זריקות מחוץ לקשת מ-39 ניסיונות.

עוד בנושא:

גולדן סטייט חגגה במילווקי, הפסדים ללייקרס, טורונטו, דנבר ואוקלהומה סיטי
טרייד ב-NBA: ג'ורג' היל למילווקי, דלבדובה חזר לקליבלנד

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס מאוכזב. AP
בירידה מאז שבאטלר הגיע. אמביד/AP

ג'ואל אמביד לא מרוצה

אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה היא פילדלפיה, שעלתה על דרך המלך מאז הטרייד שהנחית אצלה את ג'ימי באטלר. אולם, מסתבר שלא כולם מרוצים מההגעה של הכוכב, אחד מהם הוא ג'ואל אמביד הסנטר הקמרוני שנח ולא שיחק הלילה בניצחון בדטרויט.

אמביד, שפספס כאמור הלילה משחק בפעם הראשונה, לא הסתיר את תסכולו כשאמר: "אני לא מרגיש אני לאחרונה, אני חושב שזה בעיקר בגלל הדרך שבה משתמשים בי. אני על המגרש בעיקר כדי לרווח ולהיות סטרץ' סנטר, אבל אני קולע רק ב-29 אחוזים מחוץ לקשת. זה מתסכל אותי התפקוד שלי".

ואכן, המספרים של אמביד בירידה חדה מאז שבאטלר הגיע. הסנטר ירד מ-28.2 נקודות ל-23.8 נקודות למשחק יחד עם באטלר והאחוזים שלו ירדו ל-43.1 מ-48.4. הוא הולך לקו העונשין הרבה פחות ובשלושת המשחקים האחרונים הוא קלע רק 14 מתוך 42 זריקות, כולל 1 מ-9 מחוץ לקשת. אמביד הבהיר שהוא מעדיף לשחק הרבה יותר ליד הטבעת, אבל זה קשה עם באטלר שגם אוהב לתקוף את הסל ופחות זורק מבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully