וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' היל וג'ייסון סמית' עברו למילווקי, דלבדובה חזר לקליבלנד

טרייד משולש ב-NBA: הבאקס התחזקו בגארד המנוסה של הקאבס, שהחזירו לשורותיהם את האוסטרלי, סאם דקר עבר לוושינגטון

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'ורג' היל. רויטרס
תוספת כח משמעותית למילווקי. ג'ורג' היל/רויטרס

מילווקי נחלה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד ביתי כואב מול גולדן סטייט האלופה, אך עוד לפני כן היא ביצעה טרייד משולש עם קליבלנד ו-וושינגטון. הבאקס העבירו לשורותיהם את ג'ורג' היל הרכז המנוסה של קליבלנד ואת הפורוורד ג'ייסון סמית'. בתמורה קליבלנד קיבלה את מתיו דלבדובה הגארד האוסטרלי שזכה עמה באליפות והסנטר ג'ון הנסון כמו גם בחירת סיבוב שני בדראפט 2021. הוויזארדס מקבלים גם את הסנטר ג'ון הנסון ובחירת סיבוב שני בדראפט ממילווקי. סאם דקר, שרק הקיץ הגיע לקליבלנד, עבר למילווקי ונשלח לוושינגטון שהעבירה תמורתו את ג'ייסון סמית' ובחירת סיבוב שני עתידית.

הטרייד הזה אמור לעזור מאוד לבאקס שהצליחו לשים את ידיהם על רכז מנוסה וגם לחסוך 19 מיליון דולר בתקרת השכר בעונה הבאה אם הם לא ישמרו על היל. למילווקי יש מספר שחקנים שיהפכו לחופשיים בקיץ כמו כריס מידלטון, אריק בלדסו ומלקולם ברוגדון והטרייד המשולש הזה שם אותה בעמדה פיננסית טובה יותר כדי לשמור על המרקם של הקבוצה.

היל, 32, רושם בממוצע 10.8 נקודות למשחק העונה, אך החמיץ כבר 11 משחקים בשל פציעה בכתפו. "אנחנו נרגשים לקבל את ג'ורג' וג'ייסון לבאקס", אמר ג'ון הורסט, ה-GM של מילווקי, ג'ורג' מוסיף לנו עומד וניסיון בעמדת הגארד, בעוד שג'ייסון נותן לנו עוד עומק לקו הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully