וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יוצאת לירושלים ללא רפי מנקו ששוחרר

7.12.2018 / 16:10

המחזור התשיעי בליגת העל ייפתח בשבת: הקבוצה של עודד קטש תקווה להציג יכולת משופרת את היכולת מול האדומים של דני פרנקו (20:30, ספ' 5)

one

אחרי שני משחקי נבחרת ישראל, ליגת העל חוזרת, ומשחקי המחזור התשיעי ייפתחו מחר (שבת). הפועל ירושלים, שאמנם נמצאת בצמרת הגבוהה אך לא מרשימה בשבועות האחרונים, תקווה לחזור לעצמה במשחק ביתי חשוב ומסקרן נגד הפועל תל אביב, בצל שחרורו של רפי מנקו. מי שעוד נמצאת בצמרת הגבוהה היא גלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי, והיא תצא למשחק חוץ בשרון נגד בני הרצליה.

עוד בנושא:

אחרי שבע הופעות בלבד: רפי מנקו שוחרר מהפועל תל אביב
למרות השחרור: רפי מנקו הגיע לאימוני הפועל תל אביב

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. דני מרון
חוזר לירושלים אחרי הנבחרת. בלאט/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

בזמן שהמאמן עודד קטש והרכז תמיר בלאט העבירו את הפגרה עם נבחרת ישראל, הפועל ירושלים המשיכה להתאמן ולעבוד כשבבירה רואים את השבוע הקרוב כאחד המשמעותיים מפתיחת העונה. בהמשך השבוע תשחק ירושלים נגד א.א.ק אתונה בליגת האלופות, שם הם רוצים לזכות בראשות הבית, ובשבת הבאה תתארח אצל מכבי תל אביב. בירושלים לא נראו מספיק טוב בשבועות האחרונים לפני הפגרה, שכללו הפסד להפועל אילת וניצחון דרמטי בבאר שבע, והם מקווים להתאוששות נגד הפועל תל אביב. כריס ג'ונסון הפצוע ימשיך להיעדר. תומר לוינסון, ששוחרר רשמית השבוע לקבוצה מקבוצתו הקרואטית, יירשם לראשונה בליגה.

דווקא אחרי שני ניצחונות שהרימו את הקבוצה מהתחתית הלוהטת, שוב לא שקט בהפועל תל אביב. הקבוצה הודיעה השבוע לרפי מנקו כי הוא משוחרר מחוזהו, אך השחקן לא מעוניין לעזוב והתייצב לאימונים בחמישי ושישי ובקבוצה אפשרו לו להתאמן. למרות זאת, האדומים כבר הודיעו למנקו כי הוא לא יהיה בסגל למשחק נגד הפועל ירושלים ולא רשמו אותו. לקבוצה יש עדיין שלושה זרים בלבד, ואלאדה אמינו - שנעדר מהמשחק נגד נס ציונה - ישחק נגד ירושלים. מי שצפוי לקבל יותר דקות לאחר שחרורו של מנקו הוא המתאזרח סטו דגלאס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ף אדריאן שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
ג'ף אדריאן והרצליה מול הלהיט של הליגה/קובי אליהו

בני הרצליה - הפועל גלבוע/גליל (18:30, ספורט 5)

הניצחון האחרון של בני הרצליה הגיע לפני מעט פחות מחודש, ולא בגלל רצף של הפסדים. הקבוצה של גאשפר פוטוצ'ניק שיחקה משחק אחד בחודש האחרון, והפסידה להפועל חולון לפני שבועיים אחרי שאיבדה יתרון משמעותי ברבע האחרון. הקבוצה מהשרון מגיעה להתמודדות בפתחו של שבוע עמוס שיכלול ביום שלישי גם משחק ביתי נגד מכבי תל אביב, והם יודעים שבתום השבוע הזה יוכלו לדעת האם פניהם למרכז הטבלה או שהם נשארים תקועים בתחתית. גייב לווין, שהרשים בבכורה שלו בחולון, ירצה להמשיך במומנטום החיובי.

אחרי מחזור הפתיחה והיכולת במשחקי ההכנה בגביע ווינר סומנה גלבוע/גליל כקבוצה שעלולה להיות בחלק התחתית אלא שישה ניצחונות בשמונה משחקים הפכו את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לקבוצת צמרת בחלק הראשון של העונה ובגלבוע לא רוצים לעצור. בגן נר יודעים שהמשחק הקרוב בהרצליה הוא מבחן חשוב לקראת המשך הדרך, במיוחד לאור העובדה שבמשחקים מול קבוצות התחתית לא הציגו האדומים יכולת מרשימה. יחזקאל סקוורר, שהרשים במשחק החזרה שלו לפרקט אחרי שמונה חודשים, צפוי להמשיך לקבל קרדיט נרחב מבית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully